יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

אגרנות - יותר מסתם מילה


אגרנות זו יותר מסתם מילה

 

מישהו פעם אמר לכם כי אגרנות זה לא רק אשפה, זה מעבר לזבל, זה המון כאב. לרוב, אנשים חושבים כי מדובר במישהו אחר שיבוא ויפנה ושם יגמר הסיפור. האמנם? לשי פינוי דירה יש מה לספר לכם, הוא מכיר את הכאב הזה, הרבדים של הפינוי הופכים מסובכים ועמוקים יותר כשמעורב בזה כאב אמיתי ממישהו שאכפת לו אומר שי. הרעיון הוא לא לבוא ולהצהיר שיש לכם את הכלים הכי טובים, את השירות הכי טוב, אלא את היכולת להיכנס ללב של האגרן באמת ולפנות מבפנים את החפצים מבלי שהוא יפגע ובעיקר ממקום שהוא ירשה לכם!

מה שמטריד את שי גולד זו לא האשפה, זה מה יהיה לאחר שהוא ילך, הוא לא נוטה לחבק את הלקוחות שלו אבל העיניים שלו והלב תמיד שם. רבי נחמן מברסלב אומר אתה נמצא היכן שנמצאות מחשבותייך וכזה הוא שי גולד, גם כשהוא לא שם ליד האגרן, ליבו נתון אליו 24 שעות ביממה. "כדי לעבוד עם אגרנים צריך לב לא מעבר, לב טוב" אומר שי ומצדיק את זה ביותר מכמה עשורים טובים. הנה הזדמנות יקרה מפז להעמיק בבעיה, כי דבר כזה אי אפשר להשאיר מאחור ופשוט לפצוח במשימה של ניקיון פשוט אלא הרבה מעבר לכך. נשמע לכם מוכר? בואו נעמיק בבעיה יחד, בואו נעזור למי שאתם אוהבים יחד והכול כדי לגעת בעתיד טוב יותר.

מה מפריע לו לאגרן?

אגרן כמו אגרן, לו אין בעיה עם האגירה, או שאולי כן? איך אפשר לדעת שזה מפריע לו? איך אפשר לדעת שהוא באמת צריך עזרה אבל מת מפחד, הוא הרי לא יבקש. נשמע מוכר? אולי ברגעים אלו אפילו אחד מהם קורא את המאמר הזה, אחרי הכול התוכן איננו מיועד רק למשפחות האגרנים, פה ושם יש לא מעט שמחפשים מישהו שלא יבייש אותם, שיקבל אותם כפי שהם- רק מנקודה כזו, אפשר לעבור לשלב הבא- שלב הפינוי עצמו אם בכלל.

מה זאת אומרת אם בכלל?

אם בכלל, זה אומר שלא מעט אגרנים יתחרטו מיליון פעם עד שיעשו שינוי אם בכלל, החפץ שומר עליהם עד כמה שזה נשמר מוזר. היו לא מעט מקרים ובפרט במדינות זרות של אנשים ששמרו חפצים לאחר הטרדות קשות, מעשי עוולה ועוד דברים שאני מנוע מפאת הכבוד לרשום אותם כאן. לשי פינוי דירה יש את כל הפתרונות ולכן מראש, נאמר בתחילת המאמר, כי לא כל המקרים מתחילים ונגמרים במשאית מעולה, איסוף מעולה ועבודה על פי כל כללי העירייה (מניעת קנסות וכד') זה הרבה מעבר- "זה מתחיל ונגמר ברגש "אומר שי.

בסיכומו של דבר, אם נדלקת לכם נורה אדומה כלפי האדם שאתם אוהבים, אם בזה הרגע אתה שם, זה שאוגר קורא את המאמר, נשמח לסייע אם רק תשאיר הודעה או תחפש את שי פינוי דירה.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה