יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

חברה מנוסה לפינוי בית של אספנית כפייתית



להתמודד עם זה לא פשוט, להתמודד עם אגירה כן? מי שמכיר את זה מבין שזו בעיה מורכבת, זה לא חדש, אגרנות עלולה לפגוע באיכות החיים ואף יותר מכך. היא פוגעת ביחסים בין אישיים, יחסי אהבה ואפילו יחסי עבודה. אדם שאוגר אין לו קשר עם העולם אלא עם החפץ ועם מה שנעשה סביבו. האגירה פוגעת בכול דבר לרבות בציוד, בבית עצמו, בסביבה וגם בעניין הרגשי שעליו נרחיב בהמשך המאמר.
יש אגרנים שאוהבים עיתונים, יש ספרים, יש צוברים רהיטים ישנים ויש ממלאים חדרים ישנים בבקבוקים ישנים ואפילו ב.. צואה, כן, שמעתם נכון, גללי צואה של בעלי חיים. זה מה שמלמד למעשה על כל ענייני האגירה וסוגי האגירה. חושבים שאתם אגרנים או משפחות של אגרנים? אתם לא לבד בסיפור הזה.
האגירה היא סממן קשה ביותר שבא מרקע רגשי, אנשים חושבים כי אגרן אוגר כי מתחשק לו, כי הוא אוהב אבל לא, הוא מחפש למלא משהו רגשי, חסך, מחפש משהו שייתן פתרון להפסיק את זה. אנשים שאוגרים לא חיים טוב אבל אין להם ברירה. הצוות של שי פינוי דירה מכיר את זה, שנים שהוא נלווה אל הקשיים האלו ורק הוא מכיר אבל באמת מכיר מי האגרן ואיך הוא חי וכמה הוא סובל באמת. שי פינוי דירה רוצה ויודע איך לתת את הסיוע הזה ואת האוזן הקשבת לא רק לאגרן, אלא גם לכם, בני המשפחה שקוראים את המאמר.
ישנם מצבים שאין להתפשר ואין לנסות לחסוך בעלויות דווקא כדי לא לחזור לאותה הנקודה. לא מבינים במה מדובר? לצורך העניין ניסיתם לבד לפנות דירה של אגרן והוא חזר לאגור, לא עשיתם דבר בכך. יתרה מכך? אם ניסיתם כבר והאגרן יבין שאתם רוצים לנסות מראש הוא לא רק יתנגד אלא יעמיד אתכם בעימותים קשים מולו.
כדי שזה לא יקרה לכם אתם חייבים את שי פינוי דירה המציע פתרון לעניין האגירה הכפייתית. שי פינוי דירה מכיר את זה, בעברו הוא כבר פינה דירות ואגרנים שחזרו לאגור, הוא מדבר מניסיון ומזהיר אתכם מפני הדבר. העדר טיפול רגשי לצד פינוי מקצועי עלולה להשיב את האגרן לאגור כאילו כלום.
מי מספק סיוע רגשי?
לצד הביקור אצל עובדים סוציאליים או פסיכולוגים ללא תשלום ובתוקף לחוק, ניתן להמשיך את המסע עם אדם רגיש שיודע לדבר בגובה העיניים. לצד זאת, חשוב לפנות אל מפנה שיודע איך להניע את עצמו בהתאם ולסייע לאגרן שלא לחזור על פעולות האגירה הקשות.
מחפשים סיוע או התייעצות עם אדם חם שמחזיק חברה מזה 30 שנה ויותר? למוניטין יש הוכחה וכך גם לנותני שירות. נותני שירות שכל מטרתם לעזור לכם או ליקרים לכם מכול אל מול מלחמת האגירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה