יום שני, 20 בנובמבר 2017

אימא אוספת חפצים מהרחוב אגירה כפייתית



הכול החל כשאימא הייתה מבקשת ממני לא להגיע יותר בשבת, זה המשיך כך כמה חודשים ארוכים, היא התחמקה בכל פעם שרציתי להגיע לביקור. כמה חודשים ואני רק שומע "הכול בסדר" מעבר לקו, אין ביקורים, היא לא מרשה שנבוא ואני עדיין לא מבין למה.
בשלב מסוים הייתי חייב לעשות מעשה, החלטתי ללכת בהפתעה ומה שראיתי שם היה מפחיד. ראיתי את אימא שלי אוגרת דברים מהרחוב. פרצתי בבכי, התמלאתי ברגשות אשם קשים, איך נתתי לזה לקרות? איפה הייתי עד עכשיו?
לקחת את זה צעד קדימה באמצעות פינוי דירה
המלצה של חבר על צוות פינוי דירה האירה את החושך שהייתי שרוי בו, היה לי ברור שאת הפינוי הזה לא אוכל לעשות לבד. אימא שלי אגרה המון דברים מהרחוב, הבית שלה עלה בריחות קשים, השכנים שפגשו אותי במקרה התלוננו וזו הייתה טראומה. בו זמנית, בין המילים של השכנים הם למעשה אמרו לי "איפה היית ואיך נתת לזה לקרות". הצער מילא  אותי, הבנתי שאני חייב לפעול מהר לפני שיהיה מאוחר מדי. כאשר פגשתי את שי פינוי דירה השתנו לי החיים.
למה צריכים שירותי פינוי דירה?
שי פינוי דירה הגיע, הוא הרגיע אותי, פתאום ירדה לי אבן מהלב, תמיד נהגתי לחשוב שמשהו משובש אצלי, שאני אגואיסט. שי אמר לי שאין סיכוי שהיית יודע משום שאגרנים מסתירים היטב את היותם כאלה. הקשבתי לו ונרגעתי, גיליתי איש מקסים עם יכולת הכלה רגשית שאין לתאר. פשוט איש מקסים. הוא התיישב איתי, הרגיע אותי ואמר לי שיפגוש את אימא בחפץ לב. מכאן הבנתי שיש על מי לסמוך, לא בדקתי את האתרים שלו ולא את העבודות, הבנתי כי יש לו ניסיון והוא מדבר עם התנסות אדירה. פתאום משום מה נרגעתי, הבנתי שיש לי על מי לסמוך. "איזה מזל שפגשתי אותך" אמרתי לו והחלטנו על פגישה ראשונית עם אימא.
כאשר הוא פגש את אימי, היא פחדה, סגרה לנו את הדלת בפנים, אבל שי בקולו העדין דיבר אליה ברגישות ואמר לה משהו. אין לי מושג מה. הוא אמר לה משהו והיא פתאום פתחה את הדלת והחלה לבכות. "אין לך מה להתבייש" אמר לה וביקש להיכנס.
אני מקצר את הסיפור מאידך, כאן חשוב לציין כי בסופו של דבר אימא נתנה לו להיכנס ואיך שהוא דיבר וחייך אליה, כמה סובלנות. אני לא חושב שהייתי יכול לעשות זאת לבד.
נכון להיום אימא שלי מקבלת אותנו ואת הנכדים בחגים, היא אפילו נסעה למדינה זרה לא מזמן והכירה מישהו חדש. לא יאמן מה שי פינוי דירה עשה בשבילנו, לא ייאמן, אם רק בוחרים נכון את השירות, בוחרים שירות שיכול להציל ולהשיב חיים לכל דורש.
שי פינוי דירה וכל מילה נוספת מיותרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה