יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

מישהו שמפנה גללי חתולים מהבית




המון גללי צואה בכל מקום, יש אנשים שזה לא תמיד קשור אצלם לאגרנות אלא פשוט לחוסר זמן. יש להם כמה חתולים ואין להם זמן לנקות אחריהם. בעל החיים חי בבית, אוהבים אותו אבל אין זמן לנקות אחריו, מה קורה כשאין זמן לטפל בתברואה בבית ולמה זה כל כך קריטי עבורכם? המחלות הן רק חלק אחד מהבעיה, אחר כך אפשר להזכיר את איכות החיים הירודה, את חוסר הביטחון ואת ההתעטשויות הבלתי פוסקות, הנזלת האלרגית והרשימה קצרה מלהכיל. אוהבים בעלי חיים? לא חייב להפוך את הבית לבית גידול ומאידך, אפשר גם אפשר להפוך את האהבה לבעלי חיים בצורה נכונה יותר וכך גם טובה עבורכם ועבור בעל החיים עצמו.

לאסוף חתולי רחוב

יש אנשים שאוהבים לאסוף חתולי רחוב לבתיהם, אבל אז, מגלים שאין להם זמן לטפל בהם והבעיה רק הולכת וגדלה. מה עושים אם כן? האיסוף של בעלי חיים מתחיל באהבה וחמלה וזה בסדר, מאידך, מה קורה כשגללי הצואה נשארים בבית והופכים להיות חלק מאיסוף בעלי החיים? הידעתם? צואה של בעלי חיים הינה קרקע פורייה לתולעים, לקרדית האבק, בעיות מחלה נשימתית ועוד. מה עושים כדי למנוע את זה? שי פינוי דירה יודע ואף ממליץ לכם על שירות שמתקיים מזה שנים- פינוי דירה קונקרטי, מהיר ובעיקר נכון ומציל חיים.

מה עושה עבורכם צוות פינוי דירה ?

הדבר הראשון הוא לפנות את הגללים בצורה בטיחותית לאתרי אשפה, זה קריטי כי השכנים לא אשמים במצב אליו נקלעתם. הרעיון הוא לעשות את הדברים נכון, לבצע חיטוי הגון באמצעות חומרי חיטוי בלעדיים לשי פינוי דירה וכמובן לנקות בצורה יסודית. לאחר שהייתם של גללי בעלי החיים ייתכן ויידרש מכם לבצע הדברה, זה קריטי כי הדבר האחרון שתרצו זה שהתיקנים יחזרו בשנית. במקביל סיוד הדירה וחידוש המראה של הקירות. זה קריטי כי זה מה שיעניק ביטחון המלא לבית בסופו של דבר.  

איך מפנים גללי צואה אצל אגרנים?

אגרנים כפי שכבר צוין זה סיפור אחר, צריך לשלב כאן מורכבות הן בפן הפיזי והן בנפשי. כמו כן, יש צורך להתמודד עם ריחות קשים, עם גללי צואה שצצים בכל מקום ולכלוך בלתי נגמר. לצד זאת, חשוב מאוד לוודא כי האגרן, במקרה הזה אדם ש.. "בעלי החיים שומרים עליו" יעניק לכם את האפשרות האמיתית לסייע לו. איך עושים את זה? איך לא פוגעים ברגשות של אדם שמבין שהוא עושה חסד, שהוא הכי מקסים כי הוא בסך הכול אוהב חיות?

לשם כך, יש צורך למצוא את המפנה שיודע לשלב אלמנטים רגשיים עם יכולות פיזיות וארגוניות. אז יחס מעולה, צוות עובדים רגיש, זריז, בטיחותי ובעיקר פרקטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה