יום שבת, 11 בנובמבר 2017

אגירת כלי מטבח מי מפנה כללי מטבח וניקיון?




הפרעות טורדניות כפייתיות הן למעשה חלק ממגוון אגירות בהן לוקים לא מעט אנשים. על חלק מהאנשים יודעים ועל חלקם לא- שואלים למה? יש לכך כמה סיבות, הסיבה השכיחה היא משום שאגרנים נראים כמעט רגיל בדיוק כמוכם, הסיבה השנייה היא שהאגרנים מסתירים זאת היטב. שואלים או אומרים שזה לא יכול להיות כי אתם מכירים אותם היטב? צפו להפתעות. הפרעת האיסוף והאגירה תוקפת כל גיל, זו תופעה בה האדם אוגר הכול מהכול והנה, במקרה הנ"ל מישהו שאוגר מזון וכן כלי מטבח למכביר.

הוא אוגר הכול, כלים חדשים וישנים, יש כאלו שעדיין מצויים באריזה. לרוב, אלו האוגרים כלים חדשים יצליחו להסתיר את זה יותר טוב. המחשבה היא שאולי הוא יזדקק לכך, אז הוא אוגר ועוד אוגר ולא יכול להפסיק- זה למעשה סוג של מנגנון הגנה. כאשר הם אוגרים הם חווים קושי וזה בא ליד ביטוי בחוסר יכולת לתקשר עם האנשים הקרובים ועם העולם החיצון. אין מקום לזוז, אין מקום לארח, למעשה הם מתיישבים וכך למעשה החפץ מצליח לבודד אותם מהחיים שבחוץ.

באיסוף של כלים ישנים או חדשים למטבח, המטבח מפוצץ בכלים, לעיתים הם עלולים להתגלות כמסוכנים נוכח היכולת להתנפץ ולפצוע. הריח רע וכך גם התברואה הירודה של שאריות אוכל שנמצאו על כלים שנאספו מהאשפה. אי נקיטת פעולה עלולה להביא אסון לא רק לאגרן עצמו אלא גם לסביבה. באופן בלתי נמנע יכול האגרן לסבול ממזיקים שימצאו קרקע בטוחה לחיות בטוחה וכך גם הסביבה. כדי למנוע מחלות ולמנוע סיכונים מיותרים- נכנסת לתמונה פעולה ממוקדת של פינוי פסולת וניקיון המקום על פי החוק ולמען האחרים.

שי פינוי דירה מציע איכות ללא פשרות, הוא מתבסס על תכנית עבודה מסודרת וזאת רק לאחר שישב ושוחח עם האגרן בהנחה שהוא בחיים. עכשיו זה לא הזמן לבחור אנשי מקצוע אלא להשיג אותם תחת קורת גג אחת- אצל מפנה שיודע ומכיר את התהליך וסומך על העובדים שלו. פינוי בראש שקט על כל המשתמע מכך.

פינוי המבדל את עצמו בזכות הרגישות לצד ההיבטים הפיזיים, יחס אישי, סובלנות עד אין קץ- אלו רק חלק מהדברים שיספק לכם שי פינוי דירה והצוות שלו. מחירים נוחים, מקצועיות, בדיקת תעריפי עבודה מבעוד מועד ובעיקר שקיפות מלאה.

הפינוי עצמו או טהרת הפינוי הזה, חייבת להיות מושתתת על ניקוי וחיטוי של הבית וזאת לצד הרגישות שכבר שוחחנו עליה. כמו כן, הדברה ממזיקים ושירות שיסייע לכם למכור ציוד מטבח שנקנה במאות שקלים ואין לכם מה לעשות עמו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה