יום שבת, 11 בנובמבר 2017

הבן שלי חי בדירה מוזנחת מי מפנה ומנקה דירות?



המראה עצוב ביותר זו דירה מלאה בחפצים, בזבל, אין על זה שליטה, אבל זה יותר כואב כאשר מעורב בזה בן משפחה. אתם בטח מכירים את זה, אח או בן שאוגר ללא הפסקה וחי בתנאי הזנחה. אם זה נשמע לכם מוכר, לבטח נתקלתם בשאלה של מי מפנה דירה מוזנחת כשהבן שלכם אוגר. שואלים מי מפנה ומנקה את הדירות? לשי פינוי דירה יש כמה פתרונות שיעזרו לכם לעזור למי שאתם אוהבים- אבל באמת.
לדעת את נפש האדם
זה הרבה מעבר להגיע, לפנות חפצים באופן פיזי ולנקות- יודעים למה? כי האגרן שהוא בניכם או בן המשפחה שלכם יחזור במהרה לאגור. אגירה היא מן סוג של התמכרות, זו אובססיה, אי יכולת להפסיק לאסוף וכמה שיותר הביתה. נוכח המאגר הזה הבית מלוכלך וכך בן המשפחה שלכם מוצא את עצמו חי בדירה מוזנחת על כל המשתמע מכך. הוא חי בדירה מלאה בנחשים, בעכברים ומכאן שזו עלולה להיות סכנה גדולה מאוד. העניין הזה של נפש האדם, הוא להכיר, להבין בדיוק מה מפריע לאגרן, ממה הוא מפחד וממה כדאי להימנע. אם לא תדעו את כל הדברים הללו, לא תוכלו להיכנס אל ליבו ובטח ולבטח שלא למקום האישי שלו-  מאגר החפצים. חשוב לציין, מבחינתו הוא חי בסדר גמור, הוא לא מרגיש מוזנח, אבל הוא כן בסכנה.
מה עושים באמת כדי לעזור לאגרן?
  • קודם כל מקשיבים לו, לא למה שיש לו להגיד, אלא למה שמסתתר מאחורי המילים, מה הסאבטקסט? מה נאמר מתחת למילותיו והוא חושש לגלות לכם?
  • כדי להבין על מה מדובר, אתם חייבים מפנה סופר רגיש, אחד כזה שמרגיש מבלי שיבהירו לו מפורשות את המילים. מה שנקרא, אתם חייבים מפנה דירות של שנים ולא של יומיים שלושה. רוצים לפתור את הדברים נכון? קראו את המאמר הזה כמה פעמים והפנימו- לאגרנים יש שפה וצריך להבין אותה, לשי פינוי דירה יש שפה שמבדלת אותו מכל השאר.
ועכשיו לשלב הפגישה הראשונית  
אפשר להמשיך לשלב הפינוי, קודם כל מבקרים בדירה, לא עושים שום דבר בלחץ ושום דבר בכוח. הכול מתוך הקשבה, שימו לב שזו מילה שחוזרת על עצמה לאורך כל המאמר. אין שיפוטיות ויש רק לראות בעיניים. נותנים לאגרן ללוות את ההליך, שייקח אתכם, יראה לכם וייתן הוראות, אתם לא עושים שום דבר מבלי לקבל ממנו אור ירוק.
כשהכול ברור, חשוב לקחת בחשבון כי גם אם צוינו דברים בהסכם, האגרן ינסה לשנות אותם וזה בסדר, אל תלחמו בזה. מפנים מקצועיים לא נלחמים, הם לוחמים וזהו דבר שחשוב לזכור. אין שיפוטיות, אין בכוח ואין דברים ללא רצון משותף. כשזה עובד, הפינוי, המיון, הניקיון וכל השאר הופכים זניחים. מה שחשוב זה שהאדם הזה, היקר לכם, לא ישוב לחיות בסביבה המוזנחת שיצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה