יום שני, 30 באוקטובר 2017

מה עושים עם אחות שלא מפסיקה לאגור?



יותר ויותר אנשים מספרים על מקרים עצובים שמסירים שינה מעיניהם נוכח מצב רעוע של בן משפחתכם. מה עושים כששומעים באמצע החיים כי האחות האהובה לא מפסיקה לאגור? איך משאירים את הכאב מאחור ויוצאים יחד לדרך חדשה מבלי להתבייש, מבלי לחשוש. איך מתקשרים ולמי כשצריכים מפנה הפועל קודם כל עם הרגש? לשי פינוי דירה יש את כל התשובות עבורכם.
כאשר איציק גילה כי אחותו היקרה לוקה בזה, באגירה כפייתית, הוא בכה ללא הפסקה, ניסה לעשות הכול, ביקש עזרה ממי שרק אפשר. שום דבר לא עזר ואז שנייה לפני שקלו הקיצים, המליצו לו על מפנה מקצועי מדהים, מישהו שיודע ויכול לעמוד מאחורי שירותי פינוי מקצועיים.
לפני שהיה סגור על הבחירה של מפנה מקצועי, הוא ניסה לעקוב אחר אחותו, מחכה שתצא מהמקום הבטוח שלה לכאורה- הבית הפרטי. כשלא הייתה בבית, הוא היה מתבונן איפה היא משאירה את המפתח הרזרבי, מוציא חלק מהחפצים וזורק אותם לפח אבל אז, בכל פעם שהיה חוזר לשם, היה רואה את החפצים שוב במקומם. איציק לא התייאש, הוא פתאום נזכר עד כמה אחותו אינטליגנטית ועד כמה האגרנות החשיכה עובדה זו בפניו. הוא הבין שאחותו יודעת היטב איפה הכול מונח ומכאן שאין מנוס- היא תלך ותחזיר גם מיליון פעמים אם צריך ובצורה בלתי נשלטת תוציא מהפח את מה שזרקו לה. המצב רק החמיר, איציק הבין שאחותו חיה את האגירה ושהחיים שלה הולכים ונגמרים נוכח האיסוף הנורא, הוא הבין שהוא חייב להוציא אותה מעול פחי האשפה והחיים בצל הזבל.
פתאום השכנים מתדפקים על הדלת וזה כבר לא סוד, פתאום מנסים להפציר בהם שלא להגיש תלונה אבל הריח נורא, הערימות נערמות ואיציק לא יודע מה לעשות. המון תיקנים, ריח נורא, מצב תברואתי נורא ועושה רושם כי מבחינה תברואתית אי אפשר לחזור לאחור. לצד החיים שנעצרו, איציק הבין שאחותו חייבת מישהו שינחה אותה ויסלק ממנה את אימת האגרנות- הוא התקשר אל שי גולד מצוות פינוי דירה ושם החל המהפך.
מפגש עם שי גולד השליך אור על המצב העגום, מעבר לפגישה הראשונה, שי חבר אל אחותו של איציק, השיג את אמונה בו ובמפנים ואז החלה המשימה של הפינוי. הכול בזהירות ועדינות ורק ברשותה, ביננו? חלק מהחפצים נזרקו אבל היא, האחות האבודה לא באמת שמעה את המילה נזרק, אלא הועבר, נמסר. לשי היה את כל היכולות לתת לה את היחס המכובד ביותר, להרגיש בבית שלה את השוני אבל במנות קטנות של תקווה ואהבה.
רוצים להחזיר את חדוות החיים הביתה? לבקר בבית המנוכר? לא לזכור את הבית המעופש והמסוכן? מה אתם עושים עם הרצון הזה? צלצלו עוד היום אל שי פינוי דירה והעניקו לאהוביכם את החירות והאפשרות לחיות חיי חופש.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה