יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

סודות של מפנה דירות מצוין



לפעמים, באים ואומרים לי שאי אפשר להתחרות עם שירות כזה או אחר, אי אפשר להתחרות זה נכון, אבל יש משהו שאף אחד לא באמת יודע, אי אפשר להתחרות עם תכונות אופי. יש הבדל גדול בין אופי של אדם לבין אפיון. לרוב, יגיע אליכם מפנה דירות חייכן, עם רצון עז לעזור אבל בשעת לחץ יתגלה פרצופו האמיתי. הוא כבר לא יהיה סובלני לאדם האהוב עליכם, הוא ילחם על החפצים אל מול האגרן ואתם תהיו המומים ומאוכזבים נוכח הבחירה המוטעית אליה נקלעתם.
איך בוחרים מפנה דירות?
קודם כל חשוב מאוד להבין, כשאתם בוחרים מפנה דירות אתם חייבים לבחור אנשים שמבינים באנשים. לשי גולד יש את זה והוא מתקיים יותר מ3 עשורים בתחום בזכות התכונה המבודלת הזו. כן, לא כל אדם מבין באדם אחר, הוא לעיתים חושב שמה שטוב לו טוב לאחר ושם הטעות. כששי גולד נכנס לנעליים של יקיריכם, הוא בא ממקום נקי, שקוף וללא שיפוטיות וזה מה שאגרן צריך! הוא לא צריך שיגידו לו כמה זה לא בריא, האמינו לנו, הוא יודע! לא מחפש מפנה שיגער בו, שיתווכח, מחפש מישהו שיבין ויכנס לבית מבלי להרתיע או להפחיד. מפני דירות מקצועיים מבינים באנשים, ברגשות שלהם ובאופן בו הם מסתכלים על הדברים. זה נקרא להיכנס לנעלי האחר.
המפנה שיודע לתקשר עם כולם
מפנה דירות שייבחר יהיה חייב לתקשר נכון עם בן המשפחה שלכם, עם זה שצריך את העזרה. האם אתם אגרנים בעצמכם? אם כן אתם חייבים אדם שיבין אתכם וייתן לכם לא לאבד שליטה על הליך הפינוי בבית. כן, אתם קובעים, אתם צריכים מישהו שיבין איך אתם פועלים ומה אתם באמת צריכים. המפנה המקצועי, עם הלב הרחב שיודע להפוך משהו לכאורה לא אפשרי לאפשרי בהחלט והכול בזכות בחינת האחר באופן חיובי.
כאמור, היכולת הזו לקחת משהו שנראה כבלתי אפשרי, הנה, אתם, מתקשרים למפנה ואומרים בטח הוא לא יצליח. אם כן, החדשות הטובות הן ששי פינוי דירה יודע וגם מבטיח לכם להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי לגמרי. איך הוא עושה זאת? לא כל מפנה יכול להסתכל על הדברים גם מבפנים וגם מבחוץ בו זמנית לא כן? כמה אנשים אתם מכירים שמתבוננים על הצורך של הלקוח לפני שהם חושבים על הפתרון שלהם?
צריכים מפנה שיעשה את זה נכון ובטוטאליות מלאה? אגרנות כפייתית הינה עסק לאנשים שמכירים ויודעים לב אנשים, הנה המקום הנכון ביותר לעשות את זה עם קצת עזרה והמון אהבה.
כל מה שצריך, זה רק לחפש את המומחה שישנה את כל הכללים. שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה