יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

מפנה שיעזור לכם לפנות דירה של אגרן ביעילות ומהירות





מישהו שאתם אוהבים אוגר ללא הפסקה? הוא כבר לא רוצה להיפגש אתכם, לאחרונה נודע לכם שאף מצבו החמיר ואתם חייבים להקציב לזה את הזמן אחרת חייו עלולים להיות בסכנה. אם כל זה מוכר לכם ואתם חייבים לתת יד לאגרן, הנה כמה דברים חשובים שיעזרו לכם לעשות את זה יעיל נכון וקולע.
אל תצעקו על האגרן
כלל מס' 1, צעקתם על האגרן? הפסדתם את הרגע הזה שבו הוא מעניק את האפשרות להיכנס לבית שלכם.
מה לעשות במקום?
לתת לו לדבר, להקשיב לו, לחבק במובן של להקשיב, להכיל אותו. יש לאגרנים סיבות לאגירה, אם לא תדעו אותם לא תוכלו להמשיך את המשימה. אז קודם כל להקשיב, לא להסיט את המחשבה לדברים אחרים, לא להילחץ, להראות שמחת חיים ורצון עז להיות שם בשבילו. אם עשיתם את זה, אתם כבר בדרך הנכונה לפתחון הלב מצדו.
כלל מס' 2 תנו לו להוביל את הפינוי
אל תיכנסו בלחץ, אל תצעקו, היו עדינים, אל תתנו לו להרגיש שאתם קובעים. יודעים למה זה קריטי? כי אם תעשו זאת תגרמו לו להיסגר והנה עוד דבר שיגרום לו לחזור בו מהרצון לקבל עזרה.
אז מה כן לעשות?
לתת לו להוביל, זכרו, זה הבית שלו, זה כללים שלו, אם תתנו לו להרגיש חסר אונים במגרש שלו אתם עלולים להפסיד את הסיבוב הזה ומה שאחריו מראש. אם כן, תנו לו לקחת אתכם, לעבור חדר אחר חדר, חשוב להיות קשובים- זה קריטי שאם לא כן אתם עלולים לזרוק בטעות משהו שהוא לא רוצה שתזרקו ואז תחזרו שוב לנקודת ההתחלה או תענו בסירוב.
בסיכום דבר, היו נחמדים, היו טובי לב, צרו פינוי בשקיפות מלאה, אל תתנו לאגרן להרגיש שמישהו מרמה אותו. אם יש לכם את הכללים הללו, אתם בהחלט יכולים להתחיל את מלאכת הפינוי, עכשיו מה שנשאר זה לבדוק מה קורה בהיבט הטכני. חושבים שאתם לא יודעים איך להתמודד עם פינוי מהסוג הזה? שי פינוי דירה ישמח לסייע לכם ולהוביל את הפינוי הזה לצד הטוב של החיים.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה