יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

מי מפנה נחשים מדירה של אגרן




תרחיש אימה, יש לא מעט סיפורים על דירות אגרנים, אבל את הסיפור הזה אולי כדאי לשמוע , להפנים ולעשות משהו בנידון. אדם אחד פנה אליי לפני כמה שנים כדי שאפנה את דירת אחיו האגרן עוד שכשהיה בחיים.  כשניגשתי לעשות זאת, אחיו סירב בכל תוקף והוא נאלץ לחזור בו ולתת בצער גדול מאוד לאחיו להמשיך ולאגור ללא הפסקה.

שנים שלא ראיתי אותו, פתאום, ככה במקרה, נפגשנו ברחוב, הוא אמר לי שאחיו האגרן נפטר והבית נשאר מלא באגירה. "יש שם המון חפצים, בית קרקע גדול ואין לי מושג מה אני עושה" אמר לי ואני רק תהיתי איך זה שדווקא עכשיו הוא חוזר אליי. "למה דווקא עכשיו אתה רוצה לפנות"? שאלתי אותו והוא ענה לי "תשמע, ביום שאחי נפטר, הבנתי שאצטרך להתמודד עם הבית, אז כחודשיים לאחר הפטירה ניגשתי לשם וחשכו עיניי". הוא הרכין את ראשו והיה שקט כמה דקות.

"נכנסתי לבית, היו שם המון חפצים, כל מיני רהיטים שבורים מונחים אחד על השני, כיסאות שבורים, מקרר מלא בקופסאות שימורים מלאי עובש ו..." ומה שאלתי אותו, מה היה שם? הוא לא ידע איך להגיד ומה להגיד, אבל סיפר שהוא נכנס לבית וחשכו עיניו, פתאום ראה מרחוק משהו משתחל לו בשקט, מהקצה היה ניתן לראות זנב, זה היה נחש. היה שם נחש, הוא נכנס לבעטה וסירב להגיע לשם שוב.

כשפגש אותי, בא ואמר לי יש שם נחשים, אני מפחד, אני לא יודע מה לעשות, מצד אחד אני משלם הון להוצאות אחזקתו ומצד שני, אני מת מפחד. איך נכנסים בכלל לבית מלא בנחשים, מילא ציוד, מילא זבל אבל נחשים? הבן אדם השתנק, פחד מאוד, אמר לעצמו, אני לא יכול לעשות את זה לבד, פתאום פגש אותי ואז החליט שאפשר לעשות את הדברים אחרת. לה לקחת סיכונים? אם זה נחש ערסי? אלו מחשבות שעברו לו בראש וכך גם ללא מעט אנשים שהכיר ונתקלו בבעיה דומה. למה לקחת סיכונים כשיש מפנה דירות שיודע ויכול להגיע ולבצע פינוי נכון.

לבדל את הפינוי באמצעות מפנה דירות מקצועי

שי פינוי דירה מציג שירותי פינוי המביאים יכולות גבוהות להתמודדות גם עם סכנות בדרך. את זה לעיתים שוכחים האנשים, שהרי בתים של אגרנים עלולים להיות מסוכנים ביותר נוכח השתכנותם הבלתי רצויה של זוחלים מסוכנים כמו נחשים. כדי שלא לקחת סיכון בהקשה כזו או אחרת, מגיע צוות הפינוי של שי עם ציוד ממוגן, עם מגפיים נכונות, ביגוד מתאים וכמובן הגנות המותאמות לו ולצוות המפנים.

בסיכום דבר, פינה שי פינוי דירה את הבית הגדול, הנחשים נעלמו באמצעות לכידה והפרדתם בתאים ייחודיים והבית הוצא למכירה למרבה במחיר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה