יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

אנשים שאוהבים לאסוף גללי חתולים




משה (שם בדוי) אהב חתולים, כשכבר ביקרו בדירה שלו, התגלה שם מראה קשה מנשוא, לצד האהבה התגלו גללי צואה קשים, דירה מוזנחת ועוד. משה חי שם והוא בסדר עם זה, "אגרן, אני? מה פתאום" הוא גם מכחיש בכל תוקף. "אני אוהב בעלי חיים" הנה עוד תשובה שהוא נהג להגיד לילדיו ולסובבים מאידך, מה קורה כשאין לזה טיפול ראוי? למשה לא אכפת, החתולים כורכים את הזנב סביבו ואוהבים את נוכחותו, מבחינתו שיעשו מה שהם רוצים. מחלות, תחלואות, שיעול פתאומי, משה חי עם זה בסדר אבל מה עם המשפחה? השכנים והסובבים? מה על איכות הסביבה והביטחון של הבית? הנה הסיפור של שי פינוי דירה, אחד מיני אלפים אם לא רבבות כשהכול מתחיל ונגמר במשימה להצלת חיים.

כשהוא הופך את הבית לחוות גידול

חתולי רחוב? זה בסדר לאסוף אותם לבית, מאידך, איך אפשר לקבץ חתולים שלא חוסנו וטופלו ולהכניסם לבית אחד? הסכנה פי שבעתיים. אנשים כמו ש' אוגרים חתולים, אוגרים לכלוך ולא מפנים את החול הנאגר בבית. פתאום, ממקום שכיף לגור בו הפך הבית של ש' לגן חיות אחד גדול וזה בסדר כן? אפשר להכניס חיות לבית ומאידך, חשוב מאוד לעשות את זה נכון על פי כל כללי התברואה. אפשר להאשים את האדם הבוחר לחיות עם בעל החיים? הרי הם היצורים הכי מקסימים בעולם. אבל, ויש אבל ,אם בוחרים אותם על פני כל השאר, רצוי לייצר סביבה מותאמת ובעיקר נקייה, אבל רגע, עצרו, מה עושים כשמדובר באגרן? מה עושים כשהאגרן אוהב את זה, כן אוהב לאסוף גללי צואה?

מי מפנה גללי צואה?

שי פינוי דירה מעניק לכם את כל האפשרויות לסייע לאגרן בפינוי גללי הצואה. מיותר לציין כי פינוי מהסוג הנ"ל איננו אפשרי אם אתם לא בעלי ניסיון. למה הוא אינו אפשרי? קודם כי אם האגרן יחזור לאגור, תדרשו לחוות את החוויה הקשה שוב והסיבה השנייה, קשורה בעיקר בחוסר היכולת להתמודד עם איסוף עצמו שהרי אין זו אגירה רגילה. במקרה הזה אי אפשר פשוט לסמן וי ואפילו מסוכן תברואתית- זו יכולה להיות התנהלות חוזרת ונשנית ומכאן שחשוב מאוד לא לעשות את זה לבד. המון תיקנים, עובש קשה, ריקבון על הקירות, גללים בכל מקום, עכשיו נסו לדמיין אם אתם באמת יכולים לפנות את זה לאלתר. מיותר לציין את הריחות הקשים ודווקא בגלל זה אתם חייבים מפנה שיודע איך להתנהל, יש לו את צוות העובדים המתאים והוא בהחלט יכול לחתום לכם שהאגרן הזה לא ישוב לאגור בשנית. משה חזר לאגור? שאלה טובה, מאידך, אם מדברים על שי פינוי דירה, בסטטיסטיקה פשוטה ההמלצות מדברות בעד עצמן.

אל תתמודדו עם זה לבד – מומחה פינוי דירה שי גולד אתכם ועם יקיריכם לאורך כל ההליך ועד לחופש מאגירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה