יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

אגירה של תכולה מי מפנה?




שאלה טובה, אם אתם מחפשים מפנה דירות שיודע ומכיר את התחום, זה טוב, מאידך, מה מבדל אותו מכל שאר המפנים שפגשתם? מדינת ישראל חיה במצב פקוק, שיפוטי וחסר רחמים ובפרט לאנשים חסרי ישע כמו אגרנים. זה לא שאנחנו עושים כאן הכללה, אלא מביאים עובדות ומצבים שלבטח קראתם אודותיהם בעיתונות, שמעתם דרך שמועה, או אפילו שכן סיפר לכם. לאנשים אין סובלנות וזאת עובדה, כך גם לנתוני שירות שבאים לתקן לכם את הצפייה בכבלים. לא מבינים מה אנחנו מנסים להגיד? שירות כמו אגרנות כפייתית איננו מיועד לאנשים שיבטיחו לכם הבטחות סרק, כאן אתם חייבים לבדוק היטב מי עומד מולכם ומה מידת טוב ליבו לתת לכם את כול כולו בפרויקט הנבחר.

במי אתם בוחרים לפנות אגירה מבית?

שי פינוי דירה הוא אחד מאותם מפנים שאתם מכירים, הוא לא מדבר אתכם על כסף, לא בשלב הראשוני, קודם חשוב לו לראות מי עומד מולו. יש עובדים, יש ציוד ויש צורך בהמון מרכיבים שלא ניתן להשיג בחינם, אבל שוב, על כסף מדברים בשלב האחרון. קודם כל, חשוב לו למפנה הזה לתת הרגשה טובה לאגרן, אם נקלעתם באמצע החיים לבית של הורה שאגר ואגר ללא הכרה, שי ידע להתמודד עם זה, הוא לא נגעל, לא מפחד ובעיקר משלב בצורה מושלמת רגש עם אסרטיביות. כשצריך להיות אסרטיבי בפינוי, עושים זאת בצורה מכוונת ומאידך, כשצריך לעצור, לקחת נשימה ולתת מרחב- גם שם תמצאו את שי פינוי דירה שיודע בדיוק, אבל בדיוק על אלו טיפות לא לדרוך ואיך ללכת ביניהן מבלי לפגוע ברגשותיו של האדם.

אין אגרן יש בן אדם

לשי פינוי דירה אין בהגדרות אגרן, אין איש כזה, יש בן אדם והוא נפל בחייו, מתקשה, לא יודע איך להפסיק את זה. כמו אדם שנשאב אל תוך בולען או אדמה תובענית, שי רוצה להושיט לו יד מבלי לשאול אותו למה, איך וכיצד. העיניים מדברות בעד עצמן, כך גם הרגש, בפינוי מהסוג הנ"ל צריך רק לב כל שאר הציוד יבוא כבר אחר כך. אנשים מרבים לדבר על מה הם נותנים בשירות של פינוי ושזה בחינם, ושלא צריך לשלם וחוזרים שוב ושוב על המרכיב הזה והאם זה באמת חשוב? שי פינוי דירה לוקח כסף עבור עבודתו אבל לא ממהר לדבר על כסף אלא על נפשו של האדם, הנה, שימו לב, כרגע לא מוזכרת המילה אגרן. אחרי הכול, האם זה נעים לכנות אנשים בכינויים? מה באמת מרגיש האגרן? איך המשפחה מרגישה? שי רוצה לתת לכם את הביטחון והרגש המלא לפנות ולקבל עזרה עם תוצאות, משהו שיישאר ויכניס משב רוח של ביטחון בכם ובמי שאתם אוהבים.

האם זה עובד? נסו בעצמכם, התקשרו והיווכחו בתוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה