יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

פינוי מרפסת עמוסה עקב אגרנות כפייתית




ג' סיפר שבכל פעם היה עובר מול הבית הזה, הכול היה גדוש פחים מוזרים, זה היה בית, אבל הוא היה מכוסה בכיסויי מתכת. לעיתים הייתה תחושה כי האדם שגר שם לא רצה שיראו אותו גם לא מבחוץ. הוא היה באמת אחד מהמקרים היותר קשים שנראו אבל הדבר שנתן את אותותיו הכי חזק היה דווקא קשור למרפסת של הבית, מלא חפצים, הכול כמעט וגולש למרפסת של השכן ליד. ערימה ענקית שלאף אחד לא היה מושג עד כמה היא מסוכנת. שנים זה כך, לאגרן לא ממש מזיז או שאולי כן? האם אפשר לדעת את זה? אם אתם לא מומחים, אם מעולם לא פיניתם דירה או נתקלתם בזה, אתם לרוב תחשבו שזה אדם "שאוהב לחיות בבלגן". זו ההגדרה לאנשים שלא מבינים, אבל יש עוד לא מעט הגדרות. עכשיו, בואו נשאיר את ההגדרות בצד ונחפש פתרון, מישהו כאן צריך פינוי מרפסת עמוסה עקב אגרנות כפייתית.

האדם הזה עליו מדברים הוא אגרן, אם אין לכם מושג מה הפירוש של אגרן, לא תוכלו להושיט לו יד ובטח שלא לפצח את המצב הנתון. מרפסת של אגרן נראית בדיוק כפי שתיארנו בפסקה הקודמת, זו יכולה להיות מרפסת של בית קרקע או דירה בקומה האחרונה, עד כמה זה או זה מסוכן? החפצים העלולים לזלוג החוצה הם סכנה בפני עצמה ולא רק האדם המתגורר בדירה אלא הרבה מעבר. תרחיש האימה הוא שהנה במקרה, זלג חומר דליק מאותו איסוף של האדם ובדיוק עבר אדם והשליך סיגריה. הייתם מתארים לעצמכם את גודל הסכנה? אבל עזבו את זה, בואו נדבר על כמות הנפגעים הסביבתית.

כאן מבינים שצריך להרים את הכפפה, גם אם האגרן יבחר לחיות כך שנים, אתם מבחינתכם חייבים לשים לזה סוף אבל שואלים את עצמכם איך. זו שאלה טובה, כי אם האגרן לא יודע שהוא בסכנה, אתם בטח לא תדעו איך להניע אותו מהמחשבה הבטוחה שלו לכאורה, לכיוון המחשבה מצילת החיים. אגרן לא בסכנה, מבחינתו הכול בסדר וגם אם משהו לא בסדר מפאת הבושה הוא יבחר להסתיר מכם וגם יצליח. במקרה, השכנים ראו, עוברי אורח ואולי זו ההזדמנות הנכונה להציל חיים- להרים את הכפפה. מה עושים כשלא יודעים איך?

לשי פינוי דירה יש את כל הכילים, לפני שהוא מציג את הכילים בהיבט הפיזי של הפינוי, הוא מגיע עם שקיפות לבבית. לא מבינים מה הכוונה? אדם שמגיע ויודע איך לדבר עם אגרן, להתבונן לו "בלבן של העיניים" ועדיין להיות משוחרר, לא לחוץ ובעיקר לא נרתע משום דבר. ברוב התכנים שלו, מדבר שי פינוי דירה על פינוי שבא קודם כל מהלב- שואלים למה? כי הוא שם את הלב שלו בכל פינוי ופינוי ולרוב, אדם שלא שם את ליבו, לא מגיע רחוק בשום דבר.

אז הכול גלוי, הכול חשוף והרצון הגדול לעזור גובר אפילו על התחושה שהנה, הוא רוצה את הכסף שלכם המפנה הזה רק רוצה כסף. רוצים להכיר מפנה שלא מחפש את כספכם ורוצה את טובתכם?

לשי פינוי דירה יש כמה דברים לספר לכם על איך מפנים מרפסת של אגרן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה