יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

חברה מנוסה מפנה בתים בסובלנות ורגישות







עכשיו, עצרו רגע, נסו לחשוב, יש מישהו שלא מחפש חיים טובים לעצמו ולמשפחתו? אף אחד לא אוהב שמשלחים אליו אצבע מאשימה, שיפוטיות, זה לא רק עניין של אגרנות אלא הרבה מעבר. יש בעולם מליוני אגרנים, חלק גדול מהם לא רוצה לחיות כך, האמינו לנו, הוא באמת שלא רוצה וכך גם מעידים לא מעט מחקרים. כמוכם בדיוק, הם לא רוצים להתבייש, רוצים להזמין חברים ובטח שלא רוצים לבחור בחפץ על פני האדם. אין להם קרובי משפחה כי ניתקו עמם כל קשר, החגים כבר לא אותו דבר והאדם מתהלך כמו חי מת. מכירים את זה? מישהו שאתם אוהבים אוגר ומפחד לבקש עזרה? מתבייש? יכול מאוד להיות שזה המצב אבל אתם חייבים לשנות את הכללים. איך משנים כללים? הופכים להיות אנשים טובים יותר, מחפשים חברה מנוסה מפנה בתים בסובלנות ורגישות.

איפה מוצאים חברה מנוסה שמפנה בתים ברגישות?

אין לכם תקשורת עם האגרן? לא יודעים איך לנהל תקשורת כזו? לשי פינוי דירה יש את כל הכלים לתקשר במקומכם. יודעים מאיפה הניסיון והידע? לאחר יותר משלושה עשורים, מוזמן לא מעט שי פינוי דירה להרצות בנושא ואף לסייע לגורמים בהיבט הטיפולי. בואו, הקדישו כמה דקות למאמר הבא ואולי תוכלו לקבל את האדם האהוב אליכם בחזרה.

מה עושים בהתחלה?

שי פינוי דירה מגיע, קודם כל חשוב לו ולצוות לראות את כל הפרטים. השיחה הראשונית מתנהלת מלב אל לב וכך גם השיחות שלאחר מכן. תמיד אדם אחד ותמיד בגובה העיניים. אגרנים משביעים לא לגלות לאף אחד, מבחינתי זה כלל ברזל, מה שמתחיל נשאר בדירה. בגדול, אני שי פינוי דירה מצהיר בזאת כי אינני אוהב רכילות ומכאן גם לא אוהב לשתף מידע כל כך רגיש על האדם האחר. בשלב הזה חשוב מאוד לתת לאדם שעומד מולכם את כל הביטחון, לתת לו להכניס אתכם לא רק לבית אלא גם לליבו.  צוות הפינוי שקדן, הוא מגיע כדי לעשות דברים בתכנון ומאידך, לא דוחק את השעה באף אחד, בטח שלא באגרנים. לא משנה כמה שנים תחלופנה, לא משנה כמה ניסיון יהיה למפנה, הביטחון שהוא אמור להשרות על המתפנה חייב להיות ענק ואילו קריטי. היא או הוא או הם לא יזיזו דברים ואני? אני והצוות מלך הארץ אוהבי אדם, קודם כל הרעיון היה להראות לה מי אני, מאיפה באתי ומי צוות העובדים שלי. א' ב' זה לרכוש אמון וזה מה שעשיתי, רכשתי אמון ובעיקר נתתי את הלב מההתחלה. זה למעשה כל מה שאמר שי פינוי דירה כאשר נשאל איך הוא עושה זאת ומצליח בכל משימה שלא תהיה.

איך באמת מפנים דירה של אגרן?

רכשתם את אמונו? הוא הסכים לעבור שלב? מעולה, עכשיו חשוב לראות את הבית ורק אחר כך לתכנן את הפינוי עצמו. לקחת תמונה אבל מעמיקה לא סתם תמונה ראשונית. קורי עכביש, קירות מעופשים, טחב קשה וכמובן זבל בכל מקום. כאשר ניתן האישור לפינוי אפשר לעבור הלאה אבל ויש אבל, לא עושים שום דבר אלא עוברים חדר חדר וברגישות רבה!  כל דבר יונח בצד בכבוד גדול מאוד, כי אם לאגרן יש כבוד לחפץ, מעכשיו גם לכם יש.

בסוף ההליך, חיטוי, ניקיון, שיפוץ קל והנה, הגברת שפגשתם כבר לא עצובה, היא פתוחה לחיים חדשים, היא כבר לא מפחדת משום דבר.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה