יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

פינוי דירת ירושה מוזנחת




הדירה הזו הייתה סגורה מזה זמן רב, היא אולי נראית מוזנחת אבל היא מספרת סיפור. בית המכיל תכולה שאף אחד לא יכול להניע או לשים במקום אחר. למה מכל הפינויים פינוי דירות של ירושה קשה יותר? אולי כי הסיפור בבית הזה קצת שונה, מי שיעיד על כך זה הילדים המתקשים לבצע את הפינוי ומכאן שהם חייבים, אבל חייבים לפתור את תעלומת הבית הסגור והמשלם לא מעט מיסים נוכח מצבו וכך גם החפצים המספרים את הסיפור.

זה עצוב, אלבומי תמונות רבים, בגדים ישנים, ריח כזה שמזכיר את מה שהיה קורה במטבח ובחדרי האירוח. לבית יש סיפור משלו ולבני המשפחה קשה להתמודד עם זה. מה עושים? איך מפנים דירה שגם יושבת וצוברת חובות ובו זמנית מתכלים בה כל הזיכרונות?

שי פינוי דירה מכיר את זה, הוא מלך הרגישות ולא לחינם, הוא מכיר את הפינויים המרובים והמורכבים של דירות "שסבלו" מאגירה כפייתית ולכן גם מכיר את הדירות המוזנחות שצריכות אותו לפינוי הזה. דירה מלאה לכלוך, הסיפור הולך והופך מסובך כאשר לאחר כמה שנים מגלים כי הדירה מלאה לכלוך וזוהמה אותה הסתירו היטב בני הזוג שגרו בבית. דירה בירושה, לפני כן הילדים לא ידעו מה קורה עד שאחד ההורים הובהל לבית החולים, נפטר ואז הכול התגלה.

דירה מוזנחת של ירושה שקשה מאוד להתמודד עם המורכבות והקושי הרגשי אז "דוחים" את הפינוי הזה. אומרים שאפשר לחכות עם זה עד שהמצב הנפשי יתייצב. למה אנשים לא רצים לפנות דירות ירושה ישר? כי אי אפשר, גם כאב הפטירה וגם ההתקלות בחפצים האישיים, זה כבר יותר מדי. מה עושים כאשר מגלים דירה מוזנחת בנוסף לכל? הנה סיבה נוספת ללא מעט אנשים שפשוט בוחרים "לעזוב את זה" בשלב הזה.

ומה בשלב הבא? לשי פינוי דירה יש פתרון ברור מאוד, תכנית עבודה של הצבת מטרה והשגתה בצורה הראויה ביותר. עכשיו, עברה לה שנה, הכאב עדיין נמצא ולכן מי שיעשה זאת יהיה המפנה המקצועי המביא יתרון. אתם לא צריכים להתמודד עם הכאב או הפחד של הפינוי הזה לבד- בשביל זה, מגיע מפנה שעושה זאת מהיר, יעיל ובעיקר נכון ובטיחותי.

המטרה הסופית היא להשיג דירה שאפשר למכור, להשכיר או פשוט להפסיק לשלם על עצם קיומה ולא להשיג מכך דבר. הנה אפשרות נפלאה למתן את הרגשות שבדירה, לפנות אשפה נוכח היותה מוזנחת, לבצע חיטוי מקיף וכן שיפוץ מקיף.

אתם מבחינתכם לא חייבים להיות במקום, תוך שלושה ימים או מה שייקבע, האשפה תובל לאתרי אשפה מורשים, הבית יעבור ניקיון יסודי והחפצים החשובים יועברו אליכם למשמורת.

ואם תפגשו את שי פינוי דירה הוא לבטח יגיד לכם "כמה שפחות כואב ככה יותר טוב".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה