יום שישי, 17 בנובמבר 2017

אמא קונה בלי הפסקה כל הבית עמוס ומלוכלך




היא קונה בלי הפסקה, איך אפשר להפסיק את זה? לא מוצאים ידיים ולא מוצאים רגלים, זה מה שאמר הבן שלה בטלפון כאשר התקשר אל שי פינוי דירה. הצוות כבר מורגל, הוא מכיר, זה לא שהוא לא מתרגש, אבל מכיר את העובדות בשטח ואיך מתמודדים עם אגרנים. אותה אמא קונה דברים, היא סוג של אגרנים אחר, היא למעשה קונה וקונה ומכניסה הכול באופן דחוס לארונות, לבוידם, למקלחת ועכשיו זה כבר פולש לכל מקום וחוסם את האוויר בבית.

מה עושים אלו שרוצים פשוט לחיות רגיל בבית? הם צעירים מדי ללכת ולשכור דירה או מפחדים להשאיר את ההורה האוגר לבד. נשמע מוכר? הנה לפניכם אותו סיפור ואותם אנשים שלבשו צורות שונות ופנו אל שי פינוי דירה בזעקה לעזרה. חיפשו מפנה רגיש שיודע ומכיר גם את האגרנים איך נקרא להם? סמויים, אלו שקונים דברים חדשים ואוגרים ולא מביאים זבל מהפח. הבית עמוס ומלוכלך? אם זה דברים חדשים איך יכול להיות הדבר? התשובה לכך מאוד פשוטה, ברגע שאוגרים ואין מקום לזוז, לא משנה עד כמה יהיו הדברים חדשים, הם ימשכו אליהם אבק, לכלוך וכל מה שביניהם.

שי פינוי דירה יודע איך לשים לזה סוף, הוא לא חושש, לא נגעל ולא מפחד מאגרנים ויש מצבים שבהחלט צריך לפחד. אתם בטח לא מבינים במה מדובר, זו לא שיחה שמטרתה לדבר בהתנשאות אל אגרן אלא לספר לכם שאם רק תנסו לקחת או להזיז לו משהו הוא יפרוץ בצעקות ולעיתים זה גם יהיה אלים ומסוכן.

מה עושים במצב הזה? "באים בטוב" אומר שי פינוי דירה שמכיר ויודע אגרנים כי זו משימת חייו. שנים שהוא חוקר את העניין ואף עוזר לאגודות, רשויות וכל מיני מטפלים לסייע לבני המשפחה להתמודד נכון עם הדבר. לצד הטיפול, הוא ממגר את האגירה ומחזיר לאנשים האלו את החיים שלהם למסלולם.

אם תנסו לעשות את זה לבד, אתם עלולים להיתקל לא רק בהתנגדויות של האגרן אלא במחט בערימה של שחת. אי אפשר לעשות את זה, זה כמעט בלתי אפשרי ואז ממילא מתקשרים לבעל מקצוע כשהבית כמעט ממקם את עצמו על ראשיכם. חשוב להגיד, האגירה של חפצים חדשים יכולה להגיע ל20 מקלטים של טלוויזיה או אפילו 20 מכונות קפה המפוזרות בבית ואפילו במחסנים ייחודיים שעליהם גובים תשלום בנפרד. האגרן לא יצא מהמעגל הזה אם לא תסייעו לו אבל קודם כל צריך להבין אותו- רק אחר כך "להעז" לגעת לו בדברים אומר שי פינוי דירה ועומד מאחורי כל מילה.

רוצים לעשות את זה נכון ובעיקר רגיש ויעיל? לשי פינוי דירה יש משהו להגיד לכם בארבע עיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה