יום שני, 13 בנובמבר 2017

חברה מנוסה לפינוי בית של אספן כפייתי



מכירים חברה מנוסה לפינוי בית של אספן כפייתי? למעשה אספן כפייתי מתייחס לאדם שאוגר ולא תמיד יודע למה. דבר אחד האגרן יודע, הוא מפחד הוא לעולם לא יבקש עזרה מחמת השיפוטיות אבל לא רק. איך הוא בכל זאת יוכל להתקרב? למה הוא קורה לעצמו אספן ולא אגרן כי אחרי הכול אספן זה אספן פריטים ואגרן זה אדם שאוגר דברים שלא בהכרח יש בהם צורך. יודעים במה כן או לא יש צורך? שאלה טובה.
שי פינוי דירה מכיר את זה, הוא מזהה ולא מתווכח, זו הגדולה של מפנה מקצוען, הוא לא שופט, לא מלחיץ ולא מתווכח עם אגרן. יש כללים, לא חוצים אותם, כך גם נוהג כל הצוות. מחפשים חברה מנוסה לפינוי בית של אספן כפייתי? לשי פינוי דירה יש הרבה מעבר לכלי עבודה, יש לו צוות והוא נבחר בקפידה על מנת להקל על האגרן ולתת לו חופשה פעולה בתוך ההליך שיזמו עבורו או שיזם בעצמו.
זה לא פשוט להתמודד עם זה, לרוב, אנשים מרגישים כמלכי העולם בטרטוריה שלהם, האם נכנסתם פעם לדירה והתיישבתם ללא רשות בסלון? זה לא שונה מהאגרן, לפני הכול הוא בן אדם והוא צריך את המרחב ואת הפרטיות שלו. אתם לא באמת יכולים לפלוש לשום בית ועל אחת כמה וכמה לבית של אגרן שמפחד ומבוצר בתוך החלטותיו.
איך להוציא את האגרן מהמקום של הפחד? איך לנטוע בו ביטחון ולחבק אותו באהבה? הידעתם שזו למעשה הנוסחה הראשונית ולא כלי העבודה של המפנה? השוק מוצף מפנים שנכנסים לתחום ואין להם מושג למה ואיך, הם פשוט חושבים או סבורים שיש בזה "כסף טוב". האמנם? האם מה שאמור להניע מפנה זה הכסף או המודעות לבעיה? הרצון לעזור, לא לשפוט, לתת שירות ולא להסתכל על לוח הזמנים כדי לסיים וללכת.
מדובר כאן בהיבט רציני, רגשי, משהו שהוא הרבה יותר עמוק מסתם אגירה של חפץ. לצד זאת, זה גם לא פינוי של לבוא, להזיז דברים ולזרוק זבל אז בבקשה, הזיזו את הרעיון לצד. אם אתם לא יודעים למה אתם נכנסים, אולי כדאי לכם לבקר באתרי הבית של שי פינוי דירה ולהיווכח בעצמכם עד כמה מורכב וקשה הפינוי הזה בהיבט האישי והפיזי. לאחר שתתנו מבט אל עבודת הנמלים הזו, תוכלו להעריך נכונה מפנה דירות שלא רק מדבר אלא גם מציג תוצאות מדהימות שבאות מהלב.
מחפשים מפנה דירות שיודע ויכול לסייע לכם או ליקיריכם לצאת ממעגל האיסוף? בשביל זה אתם חייבים אדם שעובד עם ידיו אבל בו זמנית גם עם ליבו. הנה נפתחת לעצמכם האפשרות לעשות את זה נכון ובעיקר בטוח ורגיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה