יום שני, 13 בנובמבר 2017

מפנה בתים של אגרנים מנוסים



כמו אוהד שם בדוי יש לא מעט אנשים, הם מתגוררים לבד ואפשר לפגוש אותם במקרה, אוגרים כאן או שם. הנה דוגמא של בחור שאוהב לאגור ואפילו למיין דברים שלכאורה כן הכרחיים בדירה שלו, אז איך יודעים מה כן או לא? כדי להבין בדיוק מה מרגיש אגרן, הנה כמה תשובות לשאלות שהושגו מאגרן באמצעות מפנה בתים מנוסה.
כמה זמן האגירה הזו נמשכת?
לצד כל הסיפורים, יש אנשים שאוגרים מאז שהם זוכרים את עצמם, זה יכול להתחיל נוכח מצב קשה בגיל העשרה, פחד ממשהו, או אפילו מועקה ועצב. אנשים מעידים על אנשים שהחלו לאגור כשאחד מההורים נפטר או לחילופין אפילו כאשר איבדו חיית מחמד קרובה לליבם. אגרנים לא עוצרים לחשוב אם הם צריכים את זה, הם פשוט אוגרים ואוגרים, אין להם זמן לחשוב אין להם זמן לעצור. אוספים מכל הבא ליד וכמה שיותר. אם תשאלו אותם, הם לא באמת יודעים למה.
מה הם אוספים שם?
אגרנים כפייתים אוספים הכול מהכול, אין לזה הסבר, זה יכול להיות חלק מתנור ישן שנזרק ברחוב ואפילו בגד עם ריח נורא שנזרק באמצע הרחוב. גם קופסאות, כלי בית ישנים, כיסא שבור והרשימה קצרה מלהכיל. אנשים שמדחיקים את זה טוענים שהם אספנים, הם לא יעידו על עצמם שיש בעיה או שהם אוגרים לחינם כי אצל אגרנים אין דבר כזה לאגור חינם. לא משנה כמה יעירו להם, הם יאגרו ולא יוכלו להפסיק עם זה עד שלא יגיע מישהו מנוסה ולא רק במלאכת הפינוי עצמה.
מפנה שמבין בענייני הלב
אגרן שגר בבית הוריו יאגור כל עוד הוא יכול, כשהדירה תצא למכירה, שם תתחיל הבעיה, לעשות את זה לבד זה כמעט בלתי אפשרי. משום מה, כאן חייב להתערב אדם אחר, מישהו שהאגרן פחות מכיר, תתפלאו, זה יכול לסייע לו מאוד להיפתח ולהיות הוא עצמו מבלי לפחד או להתבייש. לא טיפול פסיכולוגי ולא שום דבר, רק פגישה עם אדם רגיש, זה הניסיון העיקרי של המפנה וכאן לא רק נמדדת אישיותו אלא הרבה מעבר- היכולת שלו לסייע לאגרן לצאת ממעגל האגירה. בשביל האגרן כל חפץ הוא עולם, כל דבר יש לו מקום וחלילה שמישהו יזיז, הוא יודע וזוכר הכול. הנה עוד סיבה מדוע מפנה מנוסה יכול להפוך את הפינוי הזה לנכון וממוקד. אבל שוב, איזה מפנה אתם בוחרים ואיך תדעו שהוא מנוסה באמת?
בסיכום דבר, חשוב להעיד על אגרן או אספן שאצלו אין לזרוק וגם מה ששבור וישן הוא יאטום בניילון ויסתיר מכם. הנה, זאת הסיבה מדוע אין מקום ולו קטן ביותר להכניס מחט בבית שכזה. במשך השנים לבטח ניסו לנקות ולסייע אבל לשווא, אי אפשר לשנות אופי, מי שאוהב לאגור לרוב יתקשה לעשות זאת אלא אם יגיח מפנה מעולה שיידע את התשובות לשאלות שנשארו אצלו פתוחות.
מחפשים שירותי פינוי איכותיים? שי פינוי דירה יודע וגם מכיר בדיוק את מה שאתם צריכים לדבר עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה