יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

אגרנות חפצים בתוך בית



אנשים חיים בדירות מוזנחות, לא תמיד אפשר לדעת, הם מסתירים זאת היטב. הדירה שלהם נותרה כשהייתה ולעיתים נדמה כי לא באמת חיים שם אנשים. כשמשהו משתבש לכם בבית, אתם ממהרים להתקשר לנותן שירות, אצל האגרנים זה קצת שונה, הם מבחינתם חיים בסדר, גם כשאין חשמל, גם כשהריחות קשים, גם כשזו סכנת חיים, מבחינת האגרן הכול תקין. נשמע לכם מוכר? האם אחד מיקיריכם מסתיר אגרנות חפצים בבית? לשי פינוי דירה יש כמה דברים להגיד לכם מתוקף היכרותו המעמיקה עם אגרנים. רוצים למגר את התופעה? רוצים לתת לשכנים את מבוקשם? אפשר להשיב עטרה ליושנה, אם רק תדעו לבחור את המפנה הנכון.
למה אף אחד לא מבקר יותר?
אגרנים חיים את חייהם בצורה הפוכה מהאדם השגרתי, יש להם סדר משל עצמם ואבוי אם מישהו ינסה לשבש אותו. שי פינוי דירה מכיר את זה לא מהיום. לכל פריט יש מקום. אצל האגרן לכל פריט יש חיים משל עצמו ואסור, פשוט אסור להזיזו. זה לא משנה אם זו ערימת בגדים חדשים, רהיטים שבורים או משהו שלא יעלה לכם על הדעת. כל מיני חפצים. אמונתו אגרנותו, אומר שי פינוי דירה, הוא מאמין באגירה, הוא חי ונושם אותה. קם בבוקר, הולך לאסוף חפצים וממלא את הבית. ככה הוא חי, ככה טוב לו. אשפה בגובה שאי אפשר לתאר, מלמעלה ועד למטה. אין מקום לזוז, לכן אף אחד לא באמת יכול לבקר. נסו להיכנס לבית של אגרן, נסו להתקלח, לשבת כך סתם עם קפה על המרפסת. דברים פשוטים שאתם, המשפחות של האגרנים כל כך עורגים להם אבל אין, אי אפשר, לא בשלב הזה.
איך אני יכול לעזור לכם?
אגרן לא אוגר להנאה, הוא היה רוצה להפסיק, אבל בשביל זה הוא צריך מישהו שידבר אליו בשפתו. מה זה אומר? שלא יגער עליו, שלא ישפוט אותו, שיקבל אותו כפי שהוא. מאיפה להתחיל? אגירה מגיעה בכמות ענקית שאין לתאר, הכול חלוד, מעופש, ריחות של צחנה ועוד מראות שאין לתאר. מסמכים על גבי מסמכים, דואר שאף אחד לא פתח ועוד. גללי צואה, שתן של כלבים והרשימה קצרה מלהכיל. איך הוא יודע? לשי פינוי דירה יש ניסיון ממוקד בפינויים מהסוג הזה. כששואלים את שי מה אנשים אוהבים לאגור, הוא מספר על כל מיני דברים שלא יעלו על הדעת, ביניהם אפילו חומרי ניקוי, כן, אכן יש אנשים שאוהבים את זה. הפחד הגדול אומר שי, הוא כשיש אוסף של ניירות או חשבוניות ובמקרה האגרן יעשן וישכח את הסיגריה- רק המחשבה מצמררת.
שי פינוי דירה, היה, נגע, הכיר, דיבר והוא חי את האגרנות אבל מצדו השני של המתרס, לא מאמינים? התקשרו ואפשרו ליקיריכם לחיות חיים טובים יותר בזכות פינוי אחד יחיד ומיוחד.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה