יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

מה עושים כשאתם היורשים היחידים?


פינוי חפצים אשר נאספו מהרחוב
את הדירה הזו קיבל א' מבן משפחה ערירי שנפטר. פתאום באמצע החיים הוא מקבל ידיעה על דירת ירושה ורץ לראות אותה. הדירה ממוקמת בשכונה יוקרתית אבל מה שראה בפנים העמיד אותו בלחץ ואפילו בחרדה קלה. הוא פתח את הדלת, ניסה לפחות, הוא לחץ על הדלת, דחק ודחק והדלת מסרבת להיפתח. הוא הוציא עוד מפתח, משהו לא נפתח, הוא מנסה, חשב שאולי הדלת לא תקינה. בסופו של דבר נתן כמה דחיפות, הדלת נפתחה אבל במזל לא קרה כלום, מאגר ענק של חפצים חדים נפלו על ראשו. הבית היה מפוצץ חפצים שבורים שכנראה נאגרו מהרחוב. זו הייתה המסקנה שאחרת למה לפתוח דלת ולקבל קבלת פנים רווית חפצים שאינם שמישים? א' הבין שבן המשפחה אגר ואגר חפצים עד שהבית שלו היה נראה כמו מחסן.

א' היה היורש היחידי, כך שחלו עליו כל תשלומי הדירה, בית יוקרתי בשכונה יוקרתית שהוצאותיו גדולות מאוד והוא לא תורם דבר. א' הבין שהוא חייב לעשות משהו אבל בטח שלא לבד, לא היו לו את האפשרויות או היכולות הפיזיות לפנות בית שכזה. מצד שני, א' הבין שאם לא יעשה זאת, המיסים של הבית יטפחו על פניו והוא יצטרך לשלם בגין בית סגור לחינם. "אתה יכול לעשות הון מהבית, תמכור או תשכיר אותו" אמר לו חבר וא' השיב לו "אבל איך לעזאזל, ראית מה הולך שם"? הבית היה מפוצץ חפצים והוא הבין שהוא חייב מפנה דירות מקצועי.
לקצר את הזמן ולייעל את המשימה באמצעות מומחה פינוי דירה
זה בלתי אפשרי, נכון להיום צצים להם מפני דירות וחוזרים לעומת שבאו משום שהמשימה הזו לא פשוטה ולא מדובר רק בפינוי חפצים- אומר שי פינוי דירה. שי פינוי דירה עוסק בתחום מעל 3 עשורים ומעניק שירותי פינוי ייחודיים הדורשים תעצומות נפש שאין לרבים וטובים. הפינוי של האגרנות דורש משהו אחר, אומר שי, זה פינוי שמצריך מורכבות לא רק פיזית אלא גם נפשית, מערך נכון ולצד כל זה, כאילו מישהו מסיט אותך מהריכוז כי אתה חייב לעצור ולבדוק מה קורה. זה כאשר אגרנים נמצאים בשטח ומסרבים באופן ברור להכניס מישהו לביתם. במקרה של א' שי הגיע לזירה, בדק, נתן הצעת מחיר והיה פרקטי מאוד לגבי הפינוי. כמובן שהיה יותר קל משום שכאן לא היה אדם שהתגורר בדירה.
לסיים את זה כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר. הנה א', כיום משכיר את הנכס לאחר שפנה אל שירותיו של שי גולד, הוא קיבל דירה חדשה ובעיקר הסיר מעליו את עול ההוצאות.
מחפשים מישהו שיודע לטפל בהיבטים הטכניים של דירה בירושה או דירה מוזנחת? הגעתם לכתובת הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה