יום שבת, 4 בנובמבר 2017

מי משפץ דירה של אגרן




השלב הזה שבו האגרן השלים עם הבעיה, הוא מכיר ויודע כי הוא חייב לשנות מסלול ולנהל את חייו מחדש. הוא מסכים, הוא עושה זאת והוא רוצה לחיות חיים בריאים ונכונים יותר, אבל מה עם השלכות הבלגן והזבל שנאגר בדירה? לאחר שעבר את כל השלבים בצמוד למפנה דירות מקצועי וטוב לב, אפשר לדבר אתו על העלאת ערך דירתו והענקת האפשרות לגור במקום טוב ונעים עבורו.

כפי שהבנתם, שיפוץ הוא סיומת טובה, הוא סוף טוב לסיפור עצוב ומסוכן אבל איך חושבים נכון, איך מתכננים אותו ועושים את זה בצורה יעילה? האם חייב לשפץ? אם כן למה? הנה כמה תשובות שחשוב לקרוא לפני שניגשים או ממשיכים את הפינוי.

להזדקן בכבוד בזכות שירותים ברמה גבוהה

שיפוץ של דירת אגרן דורשת לא מעט, קחו בחשבון כי הבית היה מלא בפסולת ובחפצים כבדים מאוד שתפסו מקום נכבד בבית. אותם החפצים נשענו להם על פיסות גדולות מהבית ושימשו קרקע פורייה לתולעים, חרקים וכל מה שביניהם. המון דברים לא זזו ממקומם, יש רהיטים שנשברו, יש שנרקבו והרשימה קצרה מלהכיל. יש רהיטים שיהיה ניתן לתקן ומאידך, יש רהיטים שנזקו גם את הקירות ואז הליך השיפוץ ידרוש מכם קצת מעבר. תכנון של שיפוץ כולל בתוכו טיח טוב, כמו כן סיוד של הקירות ואפילו בנייה מחודשת של מדפים או הרכבתם בצורה נכונה ובטיחותית.

צריכים לשפץ את הדירה לאחר פינוי הדירה? אם כן, קחו בחשבון שזהו חלק בלתי נפרד שאי אפשר להתעלם ממנו. לצוות מומחה פינוי דירה יש את כל הכילים הייחודיים והחומרים הבלעדיים לעשות את זה נכון ובטוח לטווח הארוך. "טיפול בקירות שמי גשם חלחלו דרכם זה קריטי" אומר שי גולד ומציין כי זו הבעיה הגדולה ביותר למחלות העלולות לסיים את חייהם של הקשישים המתגלים כאגרנים ואף לסבך אנשים צעירים יותר במחלות נשימתיות.

רוצים לחיות נכון? מחפשים קורת גג בטוחה עבור אהוביכם ויקיריכם? איכות חיים מובטחת לכם אם רק תחייגו אל שי פינוי דירה ותעניקו לו את הזכות לסייע לכם או ליקיריכם על הצד הטוב ביותר.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה