יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

איך מוצאים מפנה בתים של אגרנים מנוסה?




מכירים מפנה בתים של אגרנים מנוסה? המון אנשים מחפשים מפנה בתים של אגרנים מנוסה אבל לא מבינים את המשמעות הזו. אם אתם בדרך לחפש מפנה העונה על ההגדרות הנ"ל אולי ראוי לדעת את מי באמת אתם מחפשים ומה עונה על ההגדרה מפנה מנוסה.

כדי שלא תשגו בבחירות שלכם ותמצאו את המפנה הנכון הנה כמה טיפים לזהות אגרן מנוסה ומפנה מנוסה. כן, שמעתם נכון, יש אגרן מנוסה, אחד כזה שיודע ולא יכול להפסיק לאגור ויש מפנה שיכול לזהות זאת ולתת לכם כלים כיצד להתמודד.

איך אגרן נראה?

שאלה מעולה, אין כאן עניין של איך הוא נראה כי לא כך תדעו שהוא כזה. אם הלכתם לאיבוד עם המשפט הזה, אולי כדאי לכם להבין מזה אגרן ולא איך הוא נראה. זה חשוב מאוד להבין שאגרן אין לו מראה מסוים, הוא יכול להטעות אתכם ובגדול, הוא יכול להראות נורמטיבי בבגדים כן? הוא גם יכול להריח בסדר והנה תראו לפניכם איש אחד שיודע ואוהב להתלבש אבל אין לכם מושג שבבית שלו יש ערימות של בגדים. הנה דוגמא למישהו לצורך העניין שלוקה באגירה ורכישה בלתי נגמרת של בגדים- גם הוא אגרן.

מה אגרנים אוגרים?

הם אוגרים הכול, דברים ישנים אולי יותר קל לזהות, כאמור, בהתאם לסעיף הקודם, חשבתם כי מזהים אגרן לפי הלבוש, אבל זהו שלא. הכללים משתנים מאדם אחד למשנהו, אי אפשר לדעת באמת אם זה אגרן כי לאגרן אין צבע, אין רוח ואין צורה. חשוב לצאת מהמשוואה הזו ולקחת את זה למקום אחר- להבין שאגרנים הם אלופי ההסתרה, אתם בחיים לא תדעו שהם באמת כאלו עד שלא תצליחו לראות מה באמת קורה להם בבית.

תירוצים של אגרן

תירוצים של אגרן הם "אני לא יכול היום בואו נשתה קפה בחוץ" "אולי נדחה את הפגישה"? "אני צריך את הדברים האלו זו המזכרת האחרונה שנשארה" "אי אפשר למכור למישהו אחר ולא מקבלים החזר בחנות". אלו רק חלק מהתירוצים שתשמעו מפי אגרן ואתם מבחינתכם תקבלו את זה כאילו כלום- האמינו למנוסים.

בסיכומו של דבר, המפנה המנוסה הוא זה שיודע לרשום לכם את הדברים הללו משום שהוא מזהה את האגרן לא משנה מה יגיד. מפנה כמו שי פינוי דירה מכיר ויודע לזהות את האנשים הנורמטיביים גם כלפי חוץ ונותן לכם מרחב ראייה בזכות ניסיון רב שנים.

זה לא רק ציוד, זה גם לב, שקיפות, סובלנות עד אין קץ ורק אחר כך חוזה והסכם. צריכים עזרה? אל תהססו לבקש אותה משי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה