יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

אבא מזניח את הדירה מי מפנה דירות מוזנחות



אנשים שואלים מאיפה זה מתחיל ואיך זה נגמר, הם שואלים מה היה לפני ומה עכשיו, אלו שאלות שרוב האנשים שואלים. מה קרה לפני הפינוי? איך נראו חייו של האדם? לאבא של איציק שם בדוי הייתה אהבה יתרה לחפצים ישנים, למעשה היו אלו לא רק חפצים ישנים אלא הסוואה לאיסוף האובססיבי. אני נמנע מלרשום מילים "כבדות" כמו אובססיבי, משום שאני כמפנה עומד בעמדה שאיננה מפנה אצבע מאשימה. לאחר כל כך הרבה שנים כמפנה דירות, נתקלתי בהמון מצבים והדבר האחרון שעשיתי זה היה לשפוט אנשים. אני חושב שהצלחתי נמדדה בזכות אי השיפוטיות הזו. לא רציתי להגיע מהר, לא רציתי לסיים מהר, לא רציתי שלא יתערבו לי. אני יודע בדיוק מה צריך אגרן והדבר האחרון זה שמישהו יגיד לו אם בכלל מה לעשות.
היי, אני שי פינוי דירה, כותב לכם מכאן בפתחון הלב, עם רצון טוב לסייע, מבלי לפחד, אם יש לכם אבא שמזניח את דירתו, אתם צריכים את שירותי הפינוי שלי ולא בגלל הפינוי הפיזי האמינו לי. אני מודע לכך כי השוק מציע לא מעט אפשרויות של מפנים עם ציוד משוכלל, דברים מבודלים, חומרים שאין לאף אחד וכל מה ששמעתם עד כה. מה שמבדל אותי באמת זו היכולת להגיד לכם שאתם לא חייבים לקחת אותי לבצע את העבודה, אבל כן, אשמח לתת מענה ללא תמורה, לענות לכם על כל שאלה. איציק הוא רק אחד מבין לא מעט אנשים שאוגרים ולא יודעים למה, אבל יודעים שזה עוזר להם, שזה לוקח לא מעט כאב והוא לא חיצוני.
זה לא בחפץ, זה בלבד, עמוק בפנים, מעבר למה שאנשים חושבים, מעבר למה שאלפי מפנים שצצים כפטריות לאחר הגשם יודעים. כמפנה מעל 3 עשורים אני יכול להעיד שקודם כל בדקתי את מקור הבעיה שבלב. נכון להיום, מציע שירותים במוסדות מוכרים המטפלים ברבדים העמוקים של ה OCD. פעם, מאמן כושר מאוד מוכר אמר לי שהגיע אליו מתאמן שרצה להוריד במשקל, אבל אז, הוא גילה שהאדם בכלל סובל מאכילה רגשית הנובעת מאותה הבעיה. אם כן, הנה עוד נותן שירות שפונה קודם כל אל ליבו של האדם ורק אחר כך לתוצר של הבעיה.
אם יש לכם אבא שמזניח את דירתו, אם יש לכם אבא שלא ראיתם מזמן ואתם לא מבינים למה, אל תפנו אל החפץ זה הרבה יותר עמוק מזה. ראיתם שהוא אוגר? אתם לא יכולים פשוט להגיח ולהחליט שמכאן מפנים ומנקים. הניקיון הזה של חפצים לא מספיק והוא דורש ניקיון של פנים הגוף, הנפש, הלב. איך עושים את זה? קודם כל מבינים את האדם, לא כופים עליו שום דבר, נותנים לו להבין שהוא צריך עזרה, נותנים לו עזרה לבקש את העזרה! לא מפחידים אותו, לא מציקים לו. בגדול? לא עושים דברים שהם בניגוד לרצונו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה