יום שני, 13 בנובמבר 2017

פינוי בתים של אספנים כפייתים ברגש




יודעים מה אגרן בעצם צריך? מה הוא צריך? האם נדמה לכם כי הוא צריך שמישהו יפלוש למרחב הפרטי שלו ויגע לו בדברים? זהו שלא, יש לכם טעות וזו טעות קריטית של לא מעט אנשים. כשמדברים על טעות מדברים על ההשלכות יותר מאשר על הטעות, יודעים למה? משום שטעות כזו גוררת למחשבה לא נכונה ובסופו של דבר לא מספקת מענה לאגרנות. האדם שחשבתם שהפסיק לאגור חוזר לסורו ובגדול, יתרה מכך, אתם עלולים להיתקל באותם הדברים שהוצאתם לא מזמן מהדירה. כדי שזה לא יקרה, פונה אליכם שי פינוי דירה ומסביר מפורשות מה כל כך קריטי בפינוי מהסוג הנ"ל.

ללכת לפי הלב

ללב יש את הדרך שלו וכך גם אגרן, הוא לא מחפש שתבואו לפלס לעצמכם ולו את הדרך, הוא מחפש לחיות. הוא לא יודה בחיים שהוא במצב קריטי, הוא יתבייש, יפחד ודווקא בגלל זה יבחר להתנתק מכם. אין מה לעשות, רוב האנשים מונעים ומנוהלים על פי הפחד שלהם- כדי להניע אותם משם, חייבים להעביר להם תחושה של קרקע בטוחה. קרקע בטוחה משמע מקום אחר, משהו בטוח שאפשר לגשת, לדבר, להתקרב, לא מדברים על הבית שלו, מבחינתו הוא ימשיך לחיות כך, הוא צריך מישהו שיבין אותו, מישהו שלא ישפוט אותו. כמה תעצומות נפש הוא צריך כדי לעשות את הצעד הראשון? כדי לגרום לו לעשות צעד, לצאת מנקודת הפחד, אתם חייבים להיות סופר רגישים, הנה המילה הזו רגישים ולא יותר מזה.

רגישות של פינוי עם שי פינוי דירה

אי אפשר לעשות את זה אחרת אלא רק באמצעות רגישות. לא משנה כמה כלי עבודה יציעו לכם, לא משנה כמה האדם הזה בעל מוניטין- השאלה הנשאלת מאיפה צץ המוניטין? האם הוא תוצר של רגש? לרוב, כשאתם נתקלים במפנה שעובד שנים על גבי שנים התשובה לכך הינה הרגש. רק אדם שמבין ויודע את צעדי הרגש יכול להגיע ולעשות את זה נכון. מזה פינוי נכון? פינוי בו אתם פוגשים את האגרן לאחר כמה שנים והוא מחייך אליכם, אתם יכולים לראות את הפערים, את ההבדלים לטובה.

פתאום האגרן הזה כבר לא אגרן, יש לו פנים ויש לו שם, יש לו ילדים ויש לו חיים. אמנם עברו רק כמה שנים אבל מזה כמה שנים לעומת עשור בו היה מכור לשקט שבאגירה? לא ייאמן מה מפנה יכול לעשות עבורכם, אבל אחד כזה רגיש כן?

שי פינוי דירה מפנה מזה כמה עשורים את כל סוגי הפינויים ואף מתדרך איך לסייע לאגרנים לפני פינוי והרבה אחרי. כדי להבין מזה רגש ומה הקשר בינו לבין אגרנות, התקשרו עוד היום ואפשרו לעצמכם או ליקרכם לצאת ממעגל האגירה- אבל באופן הרגיש של העניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה