יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

כיצד לזהות אספנות כפייתית? סוגי חפצים ואיסוף


מה זה איסוף כפייתי?כיצד מתמודדים עם פינוי אגרנות כפייתית?  האם אתם באמת יכולים לקחת את הפינוי לידיים ולהתמודד עם זה נכון? יש דברים שהפינוי עצמאי לא ייטב להם. חברת פינוי מקצועית יודעת לעשות את זה הכי טוב, אז למה שתשברו את הראש?פינוי דירות זה עסק למקצוענים. אנשים שעיקר יומם אספנות כפייתית צריכים את העזרה, הם לא יודעים למי לפנות. הם אוספים הכול מהכול, מגוון רחב של אגירה השגורה בפיהם כאספנות לכל דבר. האומנם? איך עוזרים למי שאוהבים לפנות מהלב והבית את החפצים המיותרים? זה אמור להיות קשה כל כך? זה לא קשה, זה מורכב ואת המורכב, עדיף להשאיר ליודעי דבר בתחום- מפנים שמכירים את זה , המובילים בפינוי.

לשמור על החפצים - לאגור הכול מהכול 

כיצד לזהות אספנות כפייתית? סוגי חפצים ואיסוף זה הכול מהכול, ניירות, אספנות עד אין קץ, עיתונים, ספרים, חשבונות שלא שולמו ומסתתרים בכל פינה ובכל חור. המון פתקים שאמורים להזכיר ויותר יוצרים שכחה בבית. זה לפנות הדברים ומאידך, קודם כל לשכנע את האנשים שזה טוב  עבורם. האם כל אחד יכול לעשות את מסע השכנוע? מוצרי חשמל למכביר, אגירה ללא מטרה ללא יעד, לאסוף וכמה שיותר. זה למקרה שמשהו אולי יגמר, חייב לשמור, מסוכן להישאר בלי- אלו הם רק חלק מהתירוצים של האגרן או האספן. הכול מהכול, רכישות מוגזמות, איום יומיומי של אי קיום , מצוקה, אלו הם חלק מהמקרים והם רק הולכים ונהיים קשים. יש כל מיני סוגי איסוף, למשל, יש  איסוף קיצוני של פלסטיקים, ניילונים, בקבוקי פלסטיק ישנים, חפצים מפלסטיק. לכל דבר יש את הרצון לאגור ממנו כמה שיותר. כאן צריך פינוי דירה אחר היות ומצב ההזנחה הופך פשיעה מכאן הרעיון לבקש עזרה ממישהו שיודע לפנות עם משהו שלאחרים אין, מישהו שליבו ופיו שווים.


לסכם את הדברים – כך תזהו אגרן



יש אגרנים שאוגרים ואינם מודעים ומאידך, אלו שצריכים ומבקשים עזרה מודעים לכך שמשהו לא תקין. הם אוספים הכול מהכול, פרטים קטנים, חסרי ערך, חפצים מגוונים, הכול מהכול. אגרן הופך את הקרקע לבטוחה עבורו ומסוכנת עבור מי שרואה את זה מהצד. יש שם מזיקים, מכרסמים והמון ריקבון. הריח קשה והוא מלווה בגזים קשים, הכול אטום, אין מרחב מחייה והוא לרוב מסתיר זאת היטב ומתנתק מכל גורם חברתי אחר.


מרגישים שמשהו חסר?מחפש פינוי דירה עזובה, או פינוי מקצועי?  כאן זה הזמן והמקום להיכנס לאתר הבית שלנו, לקרוא אודות תופעות האגרנות ולהבין , מאיפה מתחילים את הסדר – חיים חדשים לאגרן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה