יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

להכיר את האספן הכפייתי- אגרן ספרים ועיתונים



היי, את המאמר הזה תקראו אם תיכנסו אל האתר שלנו- האתר, מובילים בפינוי מיועד עבורכם והוא כולל בתוכו את כל המידע שאתם צריכים. אם יש לכם קרוב משפחה שאוגר ללא סוף, אימא שסובלת מבעיה של אגרנות כפייתית או אהבה יתרה לעיתונים, זה הזמן והמקום. אתר המובילים בפינוי יספק לכם את כל המידע הקשור בכל סוגי הפינויים. כיצד מתמודדים? איך מגשימים את החלום ומשאירים את הבעיה הרחק מכם? הנה כמה דברים בראשי פרקים על מה שתמצאו לעומקם של המקרים באתר המובילים בפינוי.

איך נראה איסוף של עיתונים?


המון עיתונים,  ספרים ועוד ספרים, אסור לגעת , להכיראת האספן הכפייתי- אגרן ספרים ועיתונים למכביר. אי אפשר לשנות את סדר עולמם של אלו, למעשה הם נוטים לבצע אגירה ללא סוף וזה כאילו שמחר לא יהיה, מכאן שהם לא יכולים להפסיק לאגור. את מי הם בעצם צריכים? כאן נכנס שי שטיקגולד מייסד פינוי דירה לכל דורש. הוא מפצח את כל הבעיות בזמן, אין בושה, אין חוסר נעימות וזה כאילו שלבצע פינוי דירת אגרנות זה הכי פשוט. אדם שאוגר, מכור לאגירה ולא יכול להפסיק. אם תשאלו אותו הוא יוותר על האנשים ויישאר עם העיתונים "כי הוא עדיין לא קרא אותם". נשמע לכם מוכר? מחפשים מישהו שיודע לגשת לזה ברגש? זה המקום והזמן להכיר את המובילים בפינוי.

להגיע לשלב של הפינוי


למיין הכול מהכול, לעשות את זה בעדינות, אלו הן מילותיו של המפנה הטוב והרגיש שאולי לא הספקתם להכיר. מקבלים את הסכמת האגרן וקופצים לפעולה. הכול נעשה במתינות, סובלנות, חיטוי,  ניקיון, שיפוץ וכל מה שיידרש בכדי לייצר חופש, מרחב מחייה ובעיקר בריאות. חליפות המגוננות על הגוף, פינוי על פי כל הכללים. זה לא משנה אם מפנים פינוי ירושה או פינוי גינה מוזנחת, בפינוי כמו בפינוי, צוות המובילים בפינוי לא מתפשר על שום דבר.

אז אם נדמה לכם שהמידע כאן לא מספק אתכם, אתם צודקים!! בשביל זה יש אתר והוא נבנה בפרט עבורכם- כאן ההוכחה של המובילים בפינוי כי הם באמת ובתמים רוצים לסייע לכם.

מוכנים? היכנסו לאתר, קראו אודות תסמיני האגרנות ואולי תהיו חלק מעשרות אלפי אנשים שהשיבו את החיים למסלולם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה