יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

איך אפשר לפתור את זה? פינוי דירות אגרנות כפייתית


הכול חנוק, משהו קורה כאן, זה לא נקי, זה מעיב על החיים, המצב קשה ביותר והתברואה כמו חונקת על כל השאר. זה למעשה חלק ממה שתראו בדירותיהם של אגרנים כפייתיים, יש לא מעט סיפורים קשים ביותר, מבחינתו של האגרן הכול בסדר, הציוד לא ייזרק, זה שלו, אף אחד לא ייגע בדברים. הוא לא יכול לחיות בלי זה ומאידך, לאדם הנורמטיבי קשה להבין זאת. המשפחות מנסות בכל כוחן לעזור אך לא מצליחות. יש להן את כל הרצון הטוב לעזור אך הן לא מבינות שבכדי שיתאפשר מצב שבו האנשים האהובים ישנו טוב בלילה, הם צריכים מפנה מקצועי. לא מעט סיפורים, לא מעט טראומות קשות ביותר והאגרן? הוא באמת צריך מישהו שיבין את המהלך הזה מקרוב- קוראים לזה  המובילים בפינוי והם עוסקים לא רק בשירותי פינוי דירה רגילים. 

למה צריך מפנה מקצועי?


בגלל המון סיבות, פינוי דירה אגרנות כפייתית מקורו ברגש, אי אפשר לעזור למגר את זה אם אין שם רגש, סובלנות וכל השאר. פינוי מקצועי המקור שלו מתבסס ברובו על רגשות. אותם אגרנים מתקשים לעשות זאת ליד אנשים שהם מכירים מחשש שהם ישפטו אותם, מכאן שהם מעדיפים זרים, כאלה שמחייכים ומביאים את הרגש לפינוי. זה מאוד פשוט לדמיין אדם יקר שמתחיל את חייו מחדש, זהו, הקץ ללילות בלי שינה , הקץ מהפחד מהלא נודע. אפשר לפצוח בחיים חדשים, הכול תלוי במפנה דירות אותו תבחרו למשימה. למי אתם נותנים את האדם היקר שלכם? על מי אתם באמת סומכים? איך אפשר לפתור את זה? פינוי  דירות  אגרנות כפייתית. 

איפה משיגים את השירות?


לרוב, אפשר לקרוא על פינוי דירת ירושה או כל פינוי אחר בכל מדיה או מקור מהימן. את העלויות רצוי להשאיר למעמד הפגישה, שהרי אי אפשר לאמוד נכון פינוי ללא בחינת הדבר מקרוב. איך קובעים מחיר? רצוי שיהיה במעמד אחת השיחות, לאחר שמדברים עם האגרן ומקבלים ראשית את הסכמתו בדבר. מרגע ההסכמה אפשר להמשיך לפינוי בטוח, צוות עובדים מהטובים ביותר, אישורים לכל דבר, פינוי לאתרי אשפה מורשים, מיון חפצים, ניקיון, סדר ובעיקר פינוי שמקורו בלב.

רוצים להשאיר את בעיית האגרנות הרבה מאחור? נשבר לכם הלב מלראות את האדם האהוב עליכם מתקשה לנהל חיים רגילים? כאן  הזמן והמקום, היכנסו לאתר, קראו אודות המובילים בפינוי ותבינו שחיי יקיריכם עומדים להשתנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה