יום שישי, 20 בנובמבר 2015

שאף אחד לא יידע- אגרנות כפייתית בתוך המשפחה


זה הכי קשה שזה מגיע אליכם, כמו בכל דבר, האגרנות נכנסת פנימה ואף אחד לא מוכן לזה, כולם חושבים שזו איזו אהבה לאסוף חפצים וזה הרבה מעבר. מי שלא יודע יכול לטפל בזה? יש אלפי סוגים של אגרנות, יש האוגרים ברזלים, יש אוכל שהעלה עובש ויש שאוגרים נעליים, תיקים והרשימה עוד ארוכה. אגרנים אלופים בלהסתיר, הם שומרים על חייהם בסוד מפאת זאת שמישהו ייקח מהם את הזכות לאסוף. כמה עצב עולה כאשר מגלים את זה, רגשות אשם, מצפון כבד ובעיקר חוסר אונים, כיצד עוזרים למי שאוהבים?

הם לא נותנים לך לגעת


אין לגעת בשום דבר, כשאתם מגלים חרב עליכם עולמכם, זהו, הם נחשפו, מה יעשו עכשיו? אף אחד לא נוגע בשום דבר. תגובות אלימות, קשות, האדם הזה רחוק להיות מי שהכרתם, כמה עצוב אבל זה לא הסוף. הוא לא מתקלח, לא אוכל, בקושי ישן ולמעשה תורם את חייו לאותה אגרנות שהופכת להיות חלק אינטגרלי בחייו. שאף אחד לא יידע- אגרנות כפייתית בתוך המשפחה זה בהחלט דבר קשה מנשוא. פשפשים בכל מקום, אין בגדים נקיים, אין אוויר ובעיקר? אין חיים. כולם מרגישים את זה אבל הוא (האגרן) "הכול בסדר אצלו", הוא לא צריך פינוי אגרנות כפייתית


המלאכים בחליפות הפינוי – המובילים בפינוי


מפנה טוב של פינוי דירה או פינוי תכולת דירה, הוא אחד שרוצה להציל את האנשים מעצמם, אם הוא יודע לעשות זאת הוא יגרום גם לכם לחייך בקרוב. אתם עומדים לקבל את האהובים שלכם בחזרה ולא בגלל כלי שינוע טובים אלא בגלל לב טוב, שקיפות ובעיקר אמינות. אז מה אתם בעצם צריכים? אתם צריכים מישהו שיבוא, שיידע לזהות את סוג הפינוי ויתחיל להניע דברים, לשנות לכיוון הטוב, הבריא. אם תשאלו את רוב האנשים, השירות שאתם צריכים נמצא מתחת לאפכם. מפנים מקצועיים הם המובילים בפינוי – זה כי הם לא שופטים, לא גוערים, לא צועקים, מקשיבים, מנידים ראש ועושים מה שהם צריכים לעשות.


לעשות את זה עם האנשים הנכונים


כלים ייעודיים, שיטות פעולה בטיחותיות, זמן קצוב, הכול על פי חוזה כתוב ומאורגן, אין תכנונים בדויים ואין תאריכים שלא ידועים מראש. דייקנות, אכפתיות, קשב רב. אלו הם המובילים בפינוי. אז אם יש לכם משהו להגיד, לשאול, להתייעץ, כאן הזמן והמקום לעשות את הדברים שיובילו אתכם לפינוי הנכון.

היכנסו עוד היום אל אתר המובילים בפינוי וחוו את חווית המפנה, הצוות ואפילו דורשי השירות עצמם. אתר זה נבנה לנוחיות דורשי השירות ובעיקר על מנת להקל על המצב שאליו נקלעו.

כאן תוכלו למצוא את כל המידע שחיפשתם חיים שלמים. המובילים בפינוי, זוכרים? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה