יום שישי, 20 בנובמבר 2015

סיוע לאדם אוסף כפייתי של מזון מפחי אשפה ביהוד


לפני שתבקרו באתר המובילים בפינוי, ראוי לדבר על הורים שמשאירים את הילדים שלהם מחוץ לתחום, הם לא נותנים להם לבקר. למה הם לא נותנים להם לבקר? מה יש להם להסתיר? לרוב, אותם הורים מעדיפים להיפגש אם בכלל מחוץ לכותלי הבית והילדים? חושדים אבל עדיין לא יודעים לשים את היד. אלמנים, אנשים שחוו שואה, או אנשים שעברו טראומה כזו או אחרת, זה סיפורם של אגרנים כפייתיים שמקור חייכם מתחיל ונגמר, תתפלאו לשמוע- באיסוף שמקורו אגרנות כפייתית. מה זה אגרנות כפייתית? למה הם אוספים? אתם מוכרחים להמשיך ולקרוא את זה. 


תסמיני האגרן – לזהות את האגרן בזמן


הוא יוצא בלילות, אף אחד לא רואה ולא שומע, הוא מתבייש ומכאן שהוא מעדיף להישאר מחוץ לתמונה, זו גם הסיבה שלא נתן או נותן לילדיו גישה לבית. לרוב, לילדים זה הכי קשה לראות אדם אהוב, מזדקן לנגד עיניהם וסובל מבעיה של חוסר מסוגלות להפסיק ולאגור. הוא לא מוכן לוותר על שום דבר חדש ועל שום דבר ישן, "יש מקום לכל" זאת תמיד התשובה שלו כשמישהו מאיים על החפצים שלו. אספנות הבאה לידי ביטוי באוכל מקולקל, פריטים ישנים ואפילו רכישה של המוני פריטים שלא באמת צריכים ואם אין מקום? "קונים עוד ארון". מזון בכל פינה, בכל חור, אפילו במקומות שלא מתארים בדמיון הפרוע. בתוך נבכי המזרן כבר נאמר? מקומות שלא יעלו על הדעת. כשזה מישהו זר זה כאוב ומאידך, כשזה מישהו  קרוב, זה כואב שבעתיים. זה למעשה סיוע לאדם אוסף כפייתי של מזון מפחי אשפה ביהוד אך לא רק.

איך מפנים פינוי דירת אגרנות?


שי שטיקגולד, מקים ומייסד הרעיון של פינוי דירה אומר כי יש לו טריק אחד קטן שאין לאף אחד- יש לו סובלנות , זמן ובעיקר ליבו פתוח לכל אדם.  "זה תמיד מנצח כל פינוי" חוזר ואומר ומזמין אתכם להיכנס לאתר המובילים בפינוי, לקרוא אודות כל סוגי פינוי דירה ובפרט פינויים שמקורם פינוי אגרנות כפייתית , פינוי דירות ירושה או אפילו פינוי דירות מוזנחות.


נו? כבר נכנסתם? אתר המובילים בפינוי מציג אחד מיני רבבות סיפורי פינוי מרגשים שסופם טוב יותר מתמיד. לא מאמינים? זה הזמן להיווכח בעצמכם- פינוי עושים באהבה או שלא עושים אותו בכלל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה