יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

פינוי דירה מזוהמת ותרומת חפצים בפתח תקווה


אגרנות כפייתית, כך אני לרוב מתחיל לדבר על מה שמניע אותי בחיי היום יום. אני שי  שטיקגולד, מפנה מקצועי מזה עשרים שנה, מקיים לא מעט סוגים של פינוי דירות מוזנחות או פינוי דירות אגרנות כפייתית. החזון שלו הוא להציל כמה שיותר נפשות, באמצעות חיוך, אומץ ואפילו גילוי לב, אני מצליח בכל פעם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. יש כל כך הרבה דרגי פינוי וזה בא לידי ביטוי באיסופים של חפצים, מאכלים ואפילו מצבים של שתן, צואה ועוד. לרוב, מביאים השלכות האיסוף לא מעט פשפשים, תיקנים, חולדות ועוד. המקוריות שלי באה לידי ביטוי בכך שאני ממגר את הסכנה בעבור האדם באשר הוא. 

לעשות את זה נכון


פינוי דירה מזוהמת ותרומת חפצים בפתח תקווה  לא משתנה ביחס לתרחישי פינוי דירה בתל אביב או פינוי דירה בבני ברק. הפינוי מתרחש בכל זמן נתון, למעשה, גם עכשיו, כאשר אני מדבר איתכם, מפנה צוות המובילים בפינוי של אגירת בשר מקולקל במקרר, כמות של מזון בלתי נתפסת מתחת לארון וקובץ של ניירות בכל מקום. לצד חיטוי, יש גם תעצומות לב ונפש, שהרי אי אפשר לפנות בלי להרגיש את המקרה מקרוב. אז נכון שאני לא אגרן, נכון שהעובדים שלי אף הם לא אגרנים ומאידך, הם מבינים דבר אחד או שניים במצוקה של אחרים. בגלל זה הם נחשבים מובילים בפינוי. נכון להיום יש לא מעט שלוחות של מומחה פינוי דירה או בשבילכם המובילים בפינוי. הענות של עבודת קודש במשך כל שעות היממה. אני לא ישן, לרוב המכשיר לידי, כך שאם יש קריאות יוצאות דופן, סכנות חיים או אפילו שריפה, אני שם לפני כולם. בוחן את זירת הפינוי, בוחר את האנשים, הכלים ובעיקר מכיר את הנפשות שצריכות אותי. כאמור, אי אפשר לבצע פינוי של דירה מזוהמת או דירה אגרנות כפייתית מבלי להכיר את כל מי שנוגע בדבר.

לראות את האור


ניקוי, ריסוס של המקום, הנחת  כלור במקומות הייעודיים, סילוק ואריזה של הפסולת, השלכה לאתרי אשפה מורשים ועוד. אף אחד לא נמצא במקום, אלא אם האגרן עצמו רוצה להיות בדירה ואז הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מכל הצוות. מסיכות מותאמות, ביגוד מתאים, כפפות, אף אחד לא מסתכן ולא מסכן אף אחד והכול למטרה אחת- להחזיר את הביטחון לדירה. התוצאה? בית נקי, ללא כל  עקבות של אגרנות, אספנות יתר או שאולי דירה שהייתה סגורה יתר על המידה.



האם כבר ביקרתם באתר המובילים בפינוי? זה הזמן להיכנס , להכיר ובעיקר להבין, מה זה עולם של מפנים שפועלים מרצונם החופשי- כי פינוי מוביל זה המובילים בפינוי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה