יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

סיוע לאגרן כפייתי- תיעוד מקרוב


כמפנה מקצועי אני יכול להעיד כי מכשיר  הנייד שלי לא מש ממני, אני מחזיק אותו קרוב אליי, הפינויים הכי לא צפויים מתרחשים בלילה. הנה עוד שיחה קוראת לי לבוא, לבדוק את הדברים מקרוב. לרוב, המפנים שואלים שאלות קונקרטיות, הם מאוד זהירים, הם לא נותנים לכל אחד לחדור למרחב שלהם. כמפנה מקצועי מעל 2 עשורים, אני כבר יודע כיצד לנהוג, למעשה,אני מוכן בפועל לשאלות הללו ומכאן שאני גם יודע מה וכיצד לענות. אין אגרן שלא מחפש את השלווה, אם הוא מגיע אליי לשיחת הטלפון הזו, אני כבר יודע שהוא צריך אותי ובעיקר צריך את מה שאני מספק- פינוי דירות אגרנים כפייתיים.

לגרום להם לבחור נכון

כבר ביקרתם כאן? האתר רווי תיעודים שהתרחשו בזמן אמת, השמות אינם גלויים, כך גם המקומות.  בעשרים שנות פינוי הכול נאסף ושום דבר לא נשכח. סיוע לאגרן כפייתי- תיעוד מקרוב הוא למעשה המקום הטוב ביותר בכדי להבין מה באמת חווה אדם זה ואיך הוא מחפש איש אחד עם חיוך ולב רחב שיבין אותו. שיבין למה הוא אוסף ועד כמה חשובים לו כל החפצים. תמיד חשוב לייצר אמון, בלי אמון אי אפשר להתקדם הלאה ובפרט כאשר מדובר על אנשים שמקור האיסוף שלהם מאיים על חייהם. מאחרי כל דבר יש מסר, יש אמירה נכונה, זה לא מה אומרים זה לרוב איך אומרים. אני למעשה מאוד מתחבר למה שאני עושה ולא קשה לראות את זה. בתים שקשה מאוד לפנות, כל מיני סוגי פינוי דירה, החל ממצבים של פינוי תכולת ירושה ועד לסוגים של פינוי דירת עיזבון. מפעם לפעם זה הופך מאתגר וככל שיש מורכבות כך זה למעשה מעצים את הרצון לעזור.

איך יודעים לשים את היד על השירות הנכון?


אני לא יכול להעיד על עצמי ומאידך, אני בהחלט יכול להגיד כי המובילים בפינוי מגיעים עם ציוד מתאים, תוכנית ידועה מראש ובעיקר אמון ושיתוף פעולה מלא. כשאני אומר שיתוף פעולה, אני מתכוון לשיחה אל מול האגרן וגילוי לב מלא מתחילת הליך הפינוי ועד לסופו. הפינוי לרוב גורם להם להיות מבוישים עד שזה מגיע לשירותים אותם אני מספק. שירותי פינוי דירות שלי, בא לידי ביטוי באהבה, בחופש ובעיקר בתחושה שהכול בסדר. אז מי אני? מה גרם לי לבחור מקצוע שאיננו פשוט "לעיכול" בלשון המעטה?


זה הזמן והמקום להזמין אתכם לעולם האישי שלי, להכיר ולהבין מה הוביל אותי למה שאני היום, 100 אחוז של פינויים שהם הרבה מעבר לעבודה- הם מלאכה. עדיין לא ביקרתם באתר? צוות המובילים מחכה לכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה