יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

אגרנות כפייתית


התרחיש הינו תרחיש לא פשוט, המון לכלוך בכל מקום, כל נקודה אשר אוספת אליה אבק, דביקות ואפילו ריחות קשים, מעידה כי המקום סובל מבעיה של אגרנות כפייתית. המצב התברואתי קשה, המון חפצים, ספרים, ילקוט ישן, צעצועים שתם זמנם, אוכל , קופסאות שימורים וקצרה היריעה מלתאר. רוצים לעזור להם ומאידך, לא יודעים איך? אפשר להבין את זה, אתם לא באמת מומחים במה שקשור לעניינים שהם פינוי אגרנות כפייתית. אתר המובילים בפינוי הינו אתר המביא בתוכו את כל המידע שלבטח יסייע לכם כיצד להתמודד עם בעיית האגרנות הקשה.

איך יודעים שזה אגרנים?


יודעים גם יודעים, בסופו של דבר מרגישים שמשהו לא תקין, אנשים שמסרבים להיפרד מקופסת שימורים ישנה? ייתכן דבר שכזה? אנשים שלא מבינים באגרנות לא באמת ידעו מה הבעיה ומאידך, הם ידעו כי יש בעיה. אז איך מזהים אותם? איך אפשר לפתור את זה? פינוי דירות אגרנות כפייתית לפניכם. הם מתקשים לייצר חיים חברתיים נורמטיביים, הם מעדיפים את החפץ עליכם? ייתכן מאוד שהם סובלים מאגרנות כפייתית. לפני שמדברים על פינוי אגרנות כפייתית, אולי כדאי לדבר על הרגש, מה באמת צריך בכדי לעזור לאדם הזה? תתפלאו לשמוע, יש לא מעט אנשים שמבינים אתכם ואף חיים את מה שאתם חיים וחווים מדי יום. תיעודים אין סופיים, סיפורים של מפנים בזמן אמת ועוד, זה הזמן שלכם להיכנס לאתר המובילים בפינוי ולהרחיב ידיעות בתחום. שנמשיך?

תהליך של פינוי


אם הכרתם, הבנתם כי מדובר באדם שצריך מישהו שיבין אותו, הגעתם למפנה הנכון. מפנה מקצועי שיודע כיצד לבצע פינוי דירה רגיל או פינוי עיזבון ירושה של אגרן. כללי הפינוי פשוטים, כמו כל בית עסק אחר, מסמנים את המטרה, ניגשים לשם ופשוט נותנים את הסיוע למי שצריך. כך פועלים למעשה צוות מומחה פינוי דירה או יותר נכון- המובילים בפינוי. לצד האמינות יש להם את שאר  הכלים ויחד עם האנשים הנכונים הם מובילים את הפינוי ליעד. מיון של החפצים, פעילות של פינוי גלויה, התערבות האגרן בכל התהליך, השלכת פסולת לאתרים מורשים, ניקיון, חיטוי והכול בשביל להשיב את החיים למסלולם.

רוצים לדעת איך הם עושים את זה? המובילים בפינוי מחכים לכם באתר ויש להם לא מעט סודות בתחום הפינוי עבורכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה