יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

תיעודו של מפנה אגרנות גינה כפייתית


הכול לא נותן את מרחב המחיה, אם תשאלו את רוב האנשים, הגינה זה גן העדן שלהם. הכול משתנה כאשר מעורבים בכך אגרנים כפייתיים. הם לא יודעים שיש בעיה ומאידך רוצים גינה מסודרת באותה הנשימה. גינה היא המקום היפה ביותר, בפרט כאשר המקום מדהים והוא מושא להערצת לא מעט גורמים. לבוא מהעבודה, להתרווח ולשתות את הקפה של אחרי יום מפרך וארוך. איך משאירים את הנתק בצד? כיצד בוחרים גינה נקייה על פני איסוף אגרסיבי של חפצים? הכול יכול להראות אחרת אם תבחרו את המפנה המתאים.

מומחה פינוי דירה מוביל את הפינוי שלכם


טלפון אחד והנה, מומחה פינוי דירה מגיע, הוא מכיר כל סיפור וסיפור מקרוב. כאשר מספרים לו על הרצון לבצע שינוי, הוא ישר חושב כיצד לשמח את הצד השני. המשפחה לא יודעת כיצד להיפטר מכל העציצים והחפצים המקיפים את הגינה ומאידך, שי שטיקגולד יודע גם יודע- תיעודו של מפנה אגרנות גינה כפייתית הוא רק חלק מהסיפורים בהם תתקלו באתר. האגרן יודע להסתיר זאת ומאידך המפנה יודע זאת היטב ושותק, הוא נותן לו (לאגרן) לנצח על כל השאר. הפינוי יכול לחכות, קודם להקשיב, להיות סובלניים, להשיג את המטרה בדרכי נועם. רוב השיחות קשורות בהצגת הצד הטוב של הגינה, את הרעיון של מה יקרה אם מישהו ייכנס ויבצע פינוי גינה. כמו תרחישים של פנוי מחסנים, כך גם פינוי גינה של אגרן, היא חלק בלתי נפרד משאר הפינויים שעליהם תוכלו לקרוא באתר המובילים בפינוי.

הליך של פינוי גינה נכון


גם בגינה אפשר לגלות מצב תברואתי לקוי, אפילו שמדובר במרחב פתוח, חשוב להבין, איסוף של חפצים, ברזלים, פחים מכל סוג ועוד, גורמים להתהוות הבעיה ואף קושי גדול. פינוי תוך כדי שמירה על כל הנהלים, זה לא פינוי דירה ולא פינוי דירת ירושה ומאידך, זה פינוי שהמרכיבים שלו הוא גיזום של עלים  או ענפים קשים, סילוק חפצים מסוכנים ובעיקר השבת הגינה למצב הקודם. מיותר לציין כי את האשפה זורקים לאתרי אשפה מורשים בלבד. הרעיון הסופי? לשתות קפה בגינה, להחזיר את הילדים, את המבקרים ואת כל מי שאוהבים אל המרחב הבטוח.


רוצים לדעת מה פשרו של פינוי שבא מהלב? שי שטיקגולד המציא את המילה רגש והוא כאן בשביל להוביל את הפינוי שלכם למקום הנכון. המובילים בפינוי- האתר שיספק לכם את כל המידע תחת קורת גג אחת. נו, כבר נכנסתם? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה