יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

אגרנות כפייתית במשפחה


מישהו שאתם אוהבים לקה בתסמונת OCD, הוא מראה סימנים של איסוף בלתי פוסק, ספרים, עיתונים, מסמכים חסרי חשיבות , קופסאות שימורים, מכשירי חשמל והרשימה עוד ארוכה. שמישהו יעצור את זה כי אתם מזמן שלא יכולים, פינוי דירה אגרנות הוא עסק למקצוענים. ניסיתם כבר הכול ולא נעים לכם מהסביבה והשכנים? זה אולי עניין אחד ומה על חיי המשפחה שהולכים ונכחדים לנגד עיניכם. אין ספק כי עניין האגרנות הינו עניין עצוב ביותר ומאידך, אם תרצו יש לזה פתרון- המובילים בפינוי, חברה  שיכולה לגלות לכם את סודות הפינוי כאן ועכשיו.

רצון טוב לעזור


זוהי חברת המובילים בפינוי, היא בסך הכול רוצה להוביל אתכם עם רגש והמון אמביציה אל הנקודה הנכונה של הפינוי. אגרנות כפייתית במשפחה או אפילו פינוי עיזבון דירה, כל כך הרבה תחת קורת גג אחת. צוות עובדים שלא מוותר לכם על האהבה,  על היכולת להשיב את החיים למסלולם והכול בקצב של מי שאתם אוהבים. אז מה הרעיון שמסתתר מאחרי ההצלחה? מגיעים, רואים כבר מרחוק במה מדובר ומתחילים להניע את הפינוי על פי קצב מסוים. תעוזה, רצון לגעת במטרה כמה שיותר מהר והרעיון הסופי? להשיב את החיים לקדמותם.

צוות מפנים מהשורה הראשונה


צוות מובילים שידו בכול, זה יכול להיות פינוי דירה שגרתי וזה יכול להיות פינוי דירת ירושה ועוד. פגישה ראשונה, הבנת היקף העבודה, פרטים קטנים כגדולים ודיונים באשר להעברת הציוד לאשפה , מסירה או אפילו מכירה. חשוב לציין, הפינוי מתרחש אך ורק בליווי ובשקיפות אל מול דורשי השירות- אתם והאדם הזה שכל כך זקוק לכם. חברת המובילים בפינוי מכירה את הרגש מקרוב והצלחתה מאז ועד היום קשורה בעיקר ביכולת להבין כל לקוח על פי צרכיו ורגישותו. שיתוף פעולה עם גורמי רווחה, הבנה של הדברים , זה כבר לא סוד, שי שטיקגולד וצוות המובילים בפינוי קוטפים את הצלחת הפינוי גם ברגעים אלו.



אלו שירותים מתלווים לפינוי? האם צריך לפנות לגורמים אחרים? היכנסו לאתר המובילים בפינוי ומצאו שם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה