יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

לזהות את צרכי הלקוח- פינוי דירה של אגרנים כפייתיים ברעננה


לעבוד בתחום של פינוי דירה, להיות חלק מתחום שאיננו פשוט ומאידך מספק ברמות על. ללכת עם הלב לכל פינוי. מאתגר, המחשבה שמישהו עומד להיפטר מהבעיה שלו, מאיסוף יתר, אגרנות כפייתית, חוסר יכולת לפנות דירת ירושה ועוד. עניין של פינוי אגרנות כפייתית הוא שונה מכל מה שהכרתם עד כה. האדם הזה, הוא לא מאמין בכל אחד והצלחת המפנה הוא לצור את האמון הנחשק. החפץ הוא כל עולמם של האגרנים, מכאן שחשוב ביותר למצוא אדם שיכול לעשות את זה ולתבל בתבלינים הנכונים- קוראים לזה פינוי שכולו רגש.

מה מותר ומה  אסור?


להגיע מוכנים לכל פינוי, לא לפחד, החיוך הוא חלק מכל הסיפור. מפנה עם עיניים בורקות. לזהות את צרכי הלקוח- פינוי דירה  של  אגרנים  כפייתיים ברעננה אינו  עסק לחובבנים. כאשר עובדים בסובלנות, כל תשובה מגיע מהלב, לכל דבר יש את המקום שלו, שיחה של אדם שאוהב לתת את עצמו לכל פינוי באשר הוא, לא משנה כמה זמן עבר, לא משנה מי עומד מולו. פינוי דירה חינם או פינוי דירה בעלות, איננו שונה ומאידך, הוא מצריך בדיקה מוקדמת בכדי להיות ישר ואמין עם דורש השירות. לא מעט מקרים שזורים אחד בשני, המוטו הגדול הוא לחייך, להתרגש, להבין את תמונת המצב. אי אפשר לפנות ללא  רגש, אם תשאלו אותנו, המובילים בפינוי, יש לא מעט סוגי פינויים והפינוי הקשה מכולם – זה המצריך מחשבה ורגש גם יחד, הינו פינוי שמקורו באגרנות כפייתית.

לאהוב את מה שאתה מפנה

זה לא רק לאהוב את מה שאתה מפנה אלא גם את מי שעבורו אתה מפנה. אגרנים מחפשים את החום הזה, את היחס, הם צריכים את התחושה שמה שהם עושים בסדר. להלקות אותם? לערער את ביטחונם? בשום פנים, אומר שי שטיגולד המיומן מזה עשרים שנה בתחום כל סוגי הפינויים. הוא מציע גם שירות של פינוי דירות חינם אך קודם כל, בודק את שווי התכולה, כאמור, הוא מתנגד לשירות שלא באמת קיים.  אז מה הרעיון? לתת את התחושה הנכונה שהלקוח עומד לקבל את מה שהוא באמת צריך – שירותי פינוי מותאמים ככף היד.


אם יש לכם מישהו שצריך פינוי דירה מקצועי ומבולבל נוכח מגוון נותני שירות אחרים, הגיע הזמן לבקר באתר המובילים בפינוי ולהבין- מה מקור ההצלחה ואיך נולד לו מוניטין של פינוי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה