יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

אגרנות כפייתית להבין את המשמעות



אנשים שאוספים דברים, לא תמיד אפשר לשים את היד ולהגיד שזה אגרן. לרוב, אגרנים מסתתרים מאחרי המילה תחביב וכך למעשה מצליחים "להערים" על קרוביהם שמנסים לעזור. אז למה הם אוספים? יש מצב שהם חוו טראומות ילדות, שואה, מקרים קשים ואפילו יש להם את זה בגנטיקה. אגירה שאין לה סוף, האנשים האהובים מפחדים ממה שיעלה בגורלו של האגרן, זו סכנה תברואתית, שקיעה בדיכאון ריחוק מכל השאר ועוד. הרצון העז הוא להשיב את החיים בעבור האגרן למסלולם. מה עושים? אם תשאלו מפנה מקצועי שחווה פינוי דירה רגיל הוא יעיד בפניכם כי פינוי דירות אגרנים שונה בתכלית השוני. 

איך נראה אגרן


אז למה בסופו של דבר יידרש פינוי דירה מוזנחת? הידעתם? אגרן אוסף הכול מהכול, אין לו הגבלה, לא משנה שהמקום כבר נגמר, כל מרווח מיועד לעוד ועוד חפץ. לרוב, אצל אנשים נורמטיביים, נכנסים דברים הביתה ומאידך יוצאים, אצל האגרן הם רק נכנסים וכמה שיותר. הכול מלא עד אין אפס מקום ואם יש מקום פנוי במהרה הוא נתפס. אין מרחב מחייה, יש איסוף ללא הגבלה, לא אכפת להם לאבד חברים, או משפחה והעיקר שהחפץ יישאר שם לשמור עליהם ועל ביטחונם. האוכל מסתתר בסלון, בין הספרים, מסמכים, ארונות מוזרים, מקום שבו יש את המצעים נפתח ולפתע מגלים שם לא מעט קופסאות של שימורים .נשמע מוכר? זה עולמו של האגרן וזה על אצבע אחת בלבד. כאן המקום שלכם להיות שם, אגרנות כפייתית להבין את המשמעות.

למה אתם צריכים מפנה מקצועי?


כי אתם לא תוכלו לזהות לבד את הבעיה ואתם לא יודעים את ההבדל בין פינוי דירה רגיל לבין פינוי דירת ירושה וכד'.  ובטח לא את נקודת ההתחלה. הכול מצטבר בכל מקום וכאן אתם צריכים מפנה מקצועי. אגרנים אוספים כל דבר בכל מקום ולאותו המפנה יש כבר את החושים לדעת לאן ואיפה לחפש. בין חיפוש לחיפוש, הוא מפעיל דבר שאין להרבה מפנים אחרים- יש לו רגש ואיתו הוא לא זז לשום מקום. אנשים שאוגרים הינם אנשים רגישים למדי והם מפוחדים, את זה המפנה יודע וכך הוא גם מצליח להפעיל את הגישה הנכונה. המון דברים, אוכל, בשר ישן, ריחות קשים ומצבים תברואתיים שאדם רגיל לא יוכל להתמודד איתם- בשביל זה , יש את המובילים בפינוי. שי פינוי דירות  או המומחים בדירה מתייחסים לכל פינוי בכבוד הראוי, הם מסלקים כמויות של מזון שתם זמנו, ערך החומציות גבוה ומכאן שאי אפשר לעשות זאת לבד, המובילים בפינוי נכנסים, מפנים עם ציוד מתאים וכך למעשה מייצרים נגישות טכנית ורגשית גם יחד לפינוי שכולו מוצלח.



הרגע של אחרי, חיים אחרים, אין יותר סבל, אין קושי, דירה נקייה , הילדים באים שוב לבקר, חיי חברה, אלו רק חלק מצירופי המילים אשר תשתייכנה אל האגרן לשעבר- האדם היקר לכם. היכנסו עוד היום אל האתר של המובילים בפינוי ותקבלו שפע של הסבר ומידע באשר למקצועיות הפינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה