יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

פינוי דירת אגרן מזון בכפר סבא



פינוי דירה הוא רק חלק מאותם מרכיבים של איסוף בלתי נגמר, קוראים לזה אגרנות כפייתית על פי דעות המומחים. מהם האנשים שאוגרים את המזון? מדוע מאסף של מזון נחשב לסכנה הגדולה ביותר? מה הקשר בין איסוף מזון לבין קושי של בעיות תברואתיות? כמו שיש צורך לאסוף חפצים ,כך גם מזון, הכול תלוי בקשר הישיר למטרת האיסוף. לא מעט מצבים , חלקם קשים ביותר, אנשים ניצולי שואה, אוספים כדי שלא ייגמר. קשה, מקרים לא פשוטים של איסוף מזון שמקורו אגרנות כפייתית. קופסאות שימורים פתוחות, אוכל שהעלה עובש, לחם יבש ועוד. חשש גדול מלהפסיק לאסוף, מה יהיה? האם מחר יישאר? אגרנים כפייתיים מביאים לא מעט סיבות, חלקן גנטיות וחלקן קשורות במקרה הנ"ל- אנשים שהיו בשואה ונפצר מהם לאכול וכעת הם אוספים מזון.

המפנה המקצועי – לזהות את זה נכון


1.      רגש, זה שם הפינוי, מפנה טוב מזהה כל תזוזה של אגרן, כל אמירה שלו, כל תחושה, הוא יודע מה זה לאגור. הוא לא אגר מימיו ומאידך, הוא תמיד מנסה לחשוב במקום האגרן.

2.      פינוי דירת אגרן מזון בכפר סבא זו לא משימה פשוטה ומאידך, מפנה מקצועי מזהה את המקרים העמוסים, את הקטע הלקוח כמו לא מהמציאות. מציאות ? זה בהחלט כן, יש שם לא מעט אנשים שאוגרים בשביל לשרוד- לכאורה.

3.      הוא מסלק את הסיכון, הוא יודע לבצע פינוי דירה על פי כל הכללים, לצד פינוי דירה מוזנחת, פינוי בית מוזנח הוא יודע בדיוק מה עליו לעשות

4.      החזון שלו זה להשיב לאדם את חייו בחזרה, איכות חיים, מרחב, אין יותר איסוף של אוכל שזמנו עבר.
5.      מפנה מקצועי הוא זה שלא רק מבצע פינוי גינה או פינוי דירות רגילות, הוא בא עם משפחה של מפנים ומביא את הרגש לכל פינוי שהוא עושה.

להוציא את הדברים לפועל


להסתכל על הדירה מבחוץ ומבפנים, הכול ברשות האגרן, לא עושים משהו מאחרי הגב, הכול שקיפות יתר, רגש לצד אמינות. לכל חפץ יש את הכבוד שלו, בין אם הוא נזרק ובין אם הוא נתרם. למפנה המקצועי יש כללים שהולכים איתו יותר משני עשורים- כזה הוא שי שטיקגולד וכאלו הם המובילים בפינוי. מחטאים, מנקים, מסלקים את כל הנגעים המסוכנים. מחייכים מדי פעם, עוצרים כמה שצריך וזוכרים שלכל אדם סיפור משלו וכך גם לכל פינוי.


נשמע לכם מוכר? המובילים בפינוי מתחייבים בפניכם על פינוי נכון ובעיקר חד פעמי ומקצועי. רוצים שהאדם האהוב עליכם לא יחזור לאגור? היכנסו לאתר שלנו וקבלו את ערך המוסף באשר לפינוי המבוקש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה