יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

מסרבים להיפרד מהחפצים? אולי אתם אגרנים כפייתיים

מי נמנה מאותם האנשים הסובלים מבעיות של אגרנות כפייתית? אם חשבתם כי מדובר רק באנשים מבוגרים, שהרי טעיתם, יש לא מעט אנשים הנחשבים נסתרים , אלו הם אנשים "רגילים", הם עובדים בעבודות מסודרות ולכאורה, מנהלים חיים רגילים. הם אוספים כל דבר בקנאות ושומרים על כך בטענה כי הם בסך הכול "אספנים". הם מתנתקים מכל מה שלא קשור למה שמשרת אותם, החפצים, קצת עבודה וזהו, הם בשלהם, בוחרים את החפץ על פני כל השאר. איך מגלים את אגרנות כפייתית? מתי יודעים שצריך שירותי פינוי דירה מקצועיים?

להסתיר את הדברים "על הצד הטוב ביותר"

אנשים שעובדים במקום עבודה רגיל, הם אפילו עוסקים בתחום בכיר, מי בכלל יכול לדעת? הם מפרנסים את המשפחה, מצליחים לעמוד בכל שאר המטלות ומאידך, אף אחד לא באמת יודע את סודם. "הם אוהבים לאסוף וכמה שיותר". מסרבים להיפרד מהחפצים ? אולי אתם אגרנים כפייתיים. בואו ונמשיך מכאן, אולי אתם צריכים מפנה מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה העיקרית, פינוי דירת ירושה או פינוי דירה אגרנות כפייתית, הכול בהתאם למטרות ולצרכים. אין דבר כזה איסוף מוזר, יש הכול מהכול, מעיתונים ועד לחשבונות חשמל מלפני כמה שנים. נשמע לכם מוזר? אצל האגרן צריכים את הכול, אסור לזרוק.

מתי צריכים את המפנה?

כאשר מגלים כי אין עם מי לדבר, יש משהו שאתם עושים ולא בטוחים שזה הדבר הנכון. אף אחד לא מאשים אתכם, האיסוף תפס חלק  נכבד בחייו של האגרן. מכאן, שעליכם לפנות כמה שיותר אל שירותי פינוי דירה כדי שיעשו עבורכם את כל השאר. אסור לגעת, לסדר ובטח שלא לנזוף באדם שסובל מהבעיה, זה לא הפתרון. גם הסידור והארגון יכול לגרום לעוגמת נפש ולהחזיר את האגרן לסורו. על האנשים האהובים להבין, בכדי להסיט את דרך החיים הקשה של האגרן, צריך קודם כל למצוא מישהו שמבין אותו ואת מעשיו. הכול על פי כללים מוכתבים מראש. מפנה מקצועי רגיש, אפשר להגיד לו הכול, שום פינוי לא מלחיץ אותו, הוא לא מתרגש שאומרים לו לא. הוא ניגש אל האגרן, נותן לו את הסיבות שמהן הוא לבטח לא יכול להתחמק ורק אז, לאחר החיוך, ההבנה והחיבה, אפשר להגיד שדרך חדשה עומדת בפתחה.
זקוקים למידע נוסף? היכנסו כבר עכשיו אל האתר הראשון בישראל שיודע לדבר מקרוב אל האגרנים הכפייתיים. כמו כן, הנכם מוזמנים להשאיר טלפון באתר ואחד מאיתנו ישמח לענות לכם על כל השאלות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה