יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

כיצד לזהות דירת אגרן - פינוי דירה בכפר סבא


מפנה מקצועי לא נבהל משום דבר, לא משנה מה יראה לנגד עיניו, זה יכול להיות פינוי דירת אגרן או פינוי דירה רגיל. מפנה מקצועי יודע בדיוק מה עומד להתרחש, הוא כבר לא מופתע משום דבר, המון דברים, ערימה על גבי ערימה, ספרים בכל מקום, חשבונות וניירת בלתי פוסקת. הוא עושה את זה כל כך הרבה שנים ומכאן שהפינוי שהוא עושה תמיד מחובר אל הלב, אל משפחת האגרן וכל שאר המעורבים בעניין. תוך שבוע בדיוק הדברים יכולים להשתנות, זה לא תלוי באף אחד, אלא באותו אדם שיודע היטב מה עליו לעשות בשביל להשיב את חדוות החיים.

לפנות עם רגש


הוא לא מודאג, שי שטיקגולד מכיר את כל הפינויים באשר הם, הוא מפנה דירות של גן, פינוי מחסנים, פינוי גינות ואפילו פינוי תכולת עיזבון. אף אחד לא באמת יודע על עוד כמה פינויים מורכבים שהם גם חלק מאותו רזומה של המפנה המקצועי. כל פינוי לגופו. כיצד לזהות דירת אגרן- פינוי דירה בכפר סבא או בכל מקום אחר בארץ? זאת המומחיות שלו. הוא יודע בדיוק כיצד חושבים האגרנים, מה הם עומדים לעשות או להגיד. נותן להם להרגיש בנוח, הוא איננו שיפוטי כלפי האגרנים. הוא מגיע למקום ויודע להסתכל בגובה העיניים על כל אדם, משם למעשה העניין של הבחירה בו. לכל חפץ כבוד משלו, לכבד את האנשים המתגוררים בבית ולכבד את החפצים, זה כמו לכבד את הבעיה עצמה.

איך מבצעים פינוי מושלם?


פינוי שמקורו אגרנות כפייתית ידרוש קצת יותר משאר הדברים, האגרן לא נשאר מחוץ לתמונה, הוא מלווה בכל שלבי הפינוי. למה זה? כי זה נותן לו את הביטחון שאף אחד "לא נוגע לו בדברים בלי רשות". הרעיון הוא לעבור את מבחן האש, אם האגרן סומך ובוטח על הגורמים בדבר, הכול פתוח וזו בהחלט דרך חדשה להצלחת הפינוי. הרצון? החזון של המובילים בפינוי? להצליח בגדול, לגרום לאדם שצריך את הפינוי אושר רב. לנקות, לבצע חיטוי, להשיב את החיים למסלולם.

אם יש מישהו שאתם אוהבים וצריך את העזרה מהאדם הנכון, אין כמו המובילים בפינוי בכדי לדעת קצת יותר – מי יכול להוביל אתכם רחוק. היכנסו לאתר, קראו בהרחבה אודות כל סוגי הפינויים ואולי גם אתם תהיו חלק מעשרות אלפי לקוחות מרוצים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה