יום שבת, 28 בנובמבר 2015

להכיר בו צדדים אחרים – אגרן כפייתי


מה אתם יודעים על אותו אדם יקר? איך אתם מפרשים מצב כפייתי? יש שם בעיה אתם רק לא יודעים היכן להניח את היד או את הלב. זה קשה, כמעט בלתי אפשרי להתמודד עם אגרנים או עם מה שהם מביאים על עצמם ועליכם. מישהו שאתם אוהבים אוסף שקיות גדולות וסוחב מכל הבא ליד. הדירה מזוהמת מאוד ולכם אין אפשרות להגיד על כך דבר, זה לא החיים שלך ומאידך, זה חיים של מישהו שאתם בכל זאת אוהבים. אתם לא ישנים לילות כימים, מודאגים,  עצובים מאוד, איך אפשר לעזור לזה להפסיק? איך אפשר לשכנע את מי שכל כך יקר לכם לשים את האגרנות בצד? המובילים בפינוי רוצים לספר לכם איך להראות פנים לאגרן.


מלאכת קודש – פינוי דירות  אגרנות כפייתית


להכיר בו צדדים אחרים– אגרן כפייתי  , זה לא פשוט, רק מי שכבר פינה יותר משני עשורים דירות אגרנים יעיד על כך. המובילים בפינוי ובראשם שי שטיקגולד מכירים את זה, הם עושים את זה באהבה יום אחר יום. אי אפשר לעשות זאת לבד, דירות מזוהמות מאוד, מסוכנות לאדם , משימה לא פשוטה המשלב גם את המישור הנפשי וגם את ההיבט הפיזי יחד. הרבה לפני שסוחבים כלים כבדים, ציוד, נושמים ריחות לא נעימים ומתמודדים עם מראות קשים, בואו נדבר על הרגש. מישהו ייתן לכם את האפשרות להיכנס פנימה? אגרנים לא מרשים להיכנס, הם שומרים על "שללם" בקנאה רבה. אל המרחב האישי שלהם אף אחד לא נכנס, אלא אם... מדובר באדם מיוחד. סובלנות זו מילת מפתח אך לא רק, ביחס למצבים של פינוי דירה בתל אביב או אפילו פינוי גינה בבת ים, פינוי דירה אגרנות כפייתית קשה יותר מכולם. חשוב לציין כי גם המובילים בפינוי הינם אנשים רגישים המתקשים בכל פעם מחדש לראות את העצבות בפניו של האגרן, הם רוצים לעזור לו לצאת משם והאגרן? כשהוא מרגיש את זה, רק אז, הוא פותח את דלתותיו והשאר? כבר היסטוריה. זה נשמע לכם קל ומאידך, לא כל מפנה זוכה ליחס שכזה מאותו האגרן, צריך להיות רגישים, אמינים ובעיקר סובלניים עד אין סוף.

איך עושים את זה בפועל?

המובילים בפינוי מגיעים מוכנים, הם מכירים את זה, הם בודקים את זירת הפינוי ורק אחר כך פוצחים במלאכת הפינוי. רגע, האם האגרן מסכים? את השלב הזה כבר עברנו, למובילים בפינוי לא מסרבים, יש להם נוסחה שאין לאף אחד וזה תמיד עובד. המובילים בפינוי עובדים בליווי מסיכות הגנה, חליפות מתאימות וכך גם נעליים. אי אפשר להסתכן בתחלואות או סכנות, דירות של אגרנים אינן פשוטות כלל וכלל מכאן שמומחה פינוי דירה אמיתי לא יפקיר לעולם את צוותו. יש משאיות ויש לאן להעמיס את כל התכולה, חלק מהפסולת יושלך לאתרי אשפה מורשים בהתאמה מראש וחלק יימסר או ימוחזר. הכול באישור של האגרן, שום דבר לא מתרחש בניגוד לרצונו. שעות על גבי שעות של ריכוז, עבודת נמלים, אין כמעט הפסקות והיעד? איך להקל על סבלו של האגרן –עוד מעט גם הוא יהיה מאחרי כל זה. הדירות הללו לא נוקו מזה שנים, הן חייבות ניקוי, חיטוי חוזר ונשנה ואפילו שיפוץ.

לראות את האור – הרגע של אחרי


המובילים בפינוי הציבו לעצמם את פעולת הקודש של הפינוי כדבר טוב בעבור הזולת. הם מפנים דירות של אגרנים כפייתיים כחלק משירותי פינוי למכביר. ניסיון של מעל לעשרים שנה, פינויים פשוטים ומאידך גם יותר מורכבים שעליהם לבטח לא תשמעו מפאת הדיסקרטיות ועוד. לכל קבוצת מפנים יש משהו שמוביל אותם ואילו המובילים בפינוי מדברים על שליחות לסייע לכל אדם. כאן חשוב לציין כי המובילים בפינוי, אתר אינטרנט, נבנה בפרט עבור אנשים שרוצים להישאר "בצל" "בשקט" שלהם.

אז אם אתם מכירים כמה מהאנשים שמחפשים מידע או סיוע בתחום של פינוי דירת אגרנות ורוצים לשמור על פרטיותם, כאן המקום והזמן למסור להם "המובילים בפינוי אתכם ולשרותכם".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה