יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

לצאת ממשבצת האגרנות- עולמם של אגרנים כפייתיים


אם מדברים על אגרנות כפייתית, לא מודים בזה, זה כל העניין, אגרנים כפייתיים, מתביישים להודות בכך שהחפצים הינם מנת חלקם. הם אוספים חפצים וכמה שיותר, הכול בשקט, אף אחד לא רואה מה הם עושים, הם מחפשים את הצורך המוגן הזה. בלילה, שאף אחד לא רואה הם יוצאים לבדוק מה חדש בתחום האיסוף. איסוף של דברים, רכישה ולעומת זאת לא זורקים דבר, עוד ועוד דברים, מקורות איסוף בלתי נגמרים.

לא להתרגש משום דבר- אגרנות


פח זבל, מכולות , הכול מהכול, אי אפשר לעצור, אנשים שלא בהכרח חגים סביב מעגל העוני, הם פשוט חיים מהאיסוף והאיסוף מחייה אותם. איסוף בלתי פוסק, אי אפשר להפסיק, יום כלילה ולילה כיום, חשוב לציין כי פועלם של אגרנים זה רק בלילה, ככה אף אחד לא רואה  אותם. כל שנייה של חיות היא למען אגרנות. חפץ על פני כל השאר. מה זה לצאת   ממשבצת   האגרנות-   עולמם   של   אגרנים  כפייתיים זה עולם אחר מהעולם שנמצא שם בחוץ. לא צריך להתקלח, להתנקות, הכול בעבור ולמען איסוף בלתי פוסק של חפצים. האגרנים, לוקחים איתם כל דבר שיוכל לשרת אותם לסחיבת הדברים. זה לא קל ומכאן  שיש להם עגלות סופר ישנות, עגלות ילדים ואפילו שקיות מאסיביות או שקים שבהם הם סוחבים את הפחיות, הבקבוקים וכל שאר הדברים. חושך, לקחת , להעלם ולאחסן כמה שיותר במקום הבטוח- הבית שלהם.

שירותי פינוי דירה מכיר את זה


אגרנים, הם נפגעים מכל מילה שאומרים להם, צריך להיות איתם עדינים, לצד העניין הזה של הכרת סביבת הפינוי , צריך להכיר גם אותם. המפנה הרגיש הזה, מביא איתו ערך מוסף שאין לאחרים, הוא לא מגיע רק בכדי לבקר את הפינוי, הוא מגיע בכדי לעזור למישהו שצריך אותו. חשוב לציין, שירותי פינוי דירה או פינוי דירת עיזבון , הינם שירותים שמקורם ברגש. אי אפשר לבצע פינוי דירה ירושה בלי רגש ומכאן שאי אפשר לפנות פינוי אגרנות ללא רגש. אם כן, הכול מתחיל ונגמר ברגש, אם יש את זה למפנה, יש שם את הכול. האם המשפחה יכולה לעשות זאת לבד? שהרי גם להם יש את הרגש? אך האם יש להם את הסובלנות? כשמישהו שאוהבים אוגר ללא סוף, אי אפשר לישון בלילה. האגרן לא נותן למשפחה להתקרב, לעיתים הוא מתבייש, לעיתים מפחד. לאחר שמנסים את הכול, מגיע תורו של המפנה ששם לו מלפניו את הרגש- כך הוא פותר למעשה כל פינוי באשר הוא.


אז מה הרעיון הסופי? המובילים בפינוי מפנים את כל סוגי הפינויים מזה עשרים שנה, הם יודעים טוב מאוד מה גורם ההצלחה בפינויים מהסוג הנ"ל. היכנסו לאתר, קראו אודות המידע שיוביל אתכם להצלחה- כי פינוי דירה מקצועי עושים רק באמצעות המובילים בפינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה