יום שני, 16 בנובמבר 2015

איך מצילים את הנכס- פינוי תכולת ירושה של אגרן כפייתי

הכול מתחיל ונגמר בסיפור הזה, בעניין של פינוי דירת ירושה. אחת לכמה שנים שומעים על מקרים בהם אנשים מאבדים את יקיריהם ונשארים עם דירת ירושה או תכולת ירושה. הבית גדוש בזיכרונות וכך למעשה הופך הפינוי חסר סיכוי אלא אם לוקחים את ההבנה לידיים. אז מה הרעיון בפועל? להסדיר את הדברים כמה שיותר מהר, לבצע פינוי דירות ירושה שבמקורו שאיננו פשוט למשפחה ולא ובטח שלא לאנשים שאינם יודעי דבר בתחום. הכול תלוי בבחירת השירותים שיעשו את החיים שלכם קלים. מכשירי חשמל ישנים, צנצנת של עוגיות שמזכירה חיים שלמים ואפילו ארגז לחם ששותק ובוהה במי שנכנס למטבח. זה קשה, הכול מתעד את העבר, את החיים והמעמסה הרגשית הולכת וגדלה. איך אתם מעצימים את ערך הדירה? אף אחד לא באמת יכול לקנות אותה כשהיא נראית כך. הכול מתחיל ונגמר בבחירת שירותי פינוי דירה נכונים- למובילים בפינוי יש את כל התשובות בעבורכם.

לראות את הכישרון של הפינוי


אם הרעיון הוא למכור את הנכס לכל המרבה במחיר- פינוי דירות ירושה זה פינוי למקצוענים בלבד.  המובילים בפינוי רואים  את הפינוי כמטרת קודש, לא מדברים, פשוט נכנסים, ממיינים בקפידה את החפצים ולוקחים על עצמם את כל תנודות הרגש הקיימות בבית. אז איך מצילים את הנכס- פינוי תכולת ירושה של אגרן הוא סיפור המיועד למביני עניין. תכולה יוקרתית אשר נבדקת ואם מתגלה כראויה, מורדת מהעלות הכללית של הפינוי או אפילו יכולה להעניק פינוי דירת ירושה חינם. יש כל מיני סוגי פינויים, זה קשור גם במצבים בהם הנפטר היה אגרן כפייתי ואז הסיפור משתנה וכך גם הפינוי וכל הנדרש. המפנה הרגיש מודע לדרישות בהתאם וכך גם נוהג בפינוי תוך כדי שמירת דיסקרטיות מלאה. הצלחת המפנה באה לידי ביטוי בנתינת תחושת ביטחון לכל דורש שירות, מישהו שייקח מכם את תחושת אי הוודאות. אז במי אתם בוחרים בסופו של דבר?

המובילים בפינוי יפנו עבורכם את הכאב


לאחר שהבנתם את מקור הפינוי הזה,  אפשר להמשיך הלאה. לצוות שבא מאהבה יש גם היבטים טכניים. אז מה יידרש בפועל בכדי להיות נגישים לכל פינוי באשר הוא? ראשית מדברים על מנופים מתאימים, כמובן שאי אפשר לפסוח על רישיון ההפעלה. המובילים בפינוי מורשים ואף עוברים  כמדי פעם השתלמויות מותאמות לכך. הרעיון הסופי? להעניק פינוי בטיחותי, מהיר ויעיל לכל הסובבים. בהמשך, שקי אשפה חזקים ואטומים, מיון חפצים מכל סוג שהוא, סילוק האשפה לאתרים מורשים בתיאום ועוד. לאחר מכן, בכדי שיהיה ניתן להציג את הדירה לכל המרבה במחיר, עוברים לשלב הסופי, שלב הניקוי, החיטוי וכמובן השיפוץ. אתם לא חייבים לקחת את השירותים הנ"ל מהמובילים בפינוי – כאן תוכלו לבחור נותני שירות אחרים ומאידך, למה לכם לבחור אחרים כשכבר התרגלתם לטוב ביותר? המובילים בפינוי עוגנים בתוכם את כל השירותים שרק אפשר בכדי להעניק לכם את התשובה הנכונה לפינוי מוצלח.

צריכים עזרה במכירת תכולת הירושה? חושבים שאולי תוכלו לקבל פינוי דירת ירושה בחינם? התקשרו עוד היום אל המובילים בפינוי והם יעשו את כל העבודה הקשה עבורכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה