יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

לדעת מה הוא באמת צריך- פינוי דירה לאגרנים בתל אביב


לא מעט אנשים צריכים את העזרה הזו. אי אפשר לדעת רק מהתבוננות מה מקור האיסוף האגרנות, מקרים חוזרים ונשנים של אנשים שאוספים ואוגרים ללא הפסק. אתם המשפחה היקרה, מבינים שמישהו יקר ללבכם לא ישן בלילה וכך גם אתם. הוא לא ישן כי הוא אוגר הכול מהכול, לא משנה אם בחוץ יורד גשם. הוא נוהג לרדת את גרם המדרגות ולעשות את דרכו אל פח האשפה הסמוך ואתם? אם עצובים, לא באמת יודעים איך אפשר לפתור את זה. מה עושים? כיצד מתמודדים עם בעיות שמקורן אגרנות כפייתית? 

אגרנים- לדעת לפני כולם


הם מסתירים ,לא תמיד אפשר לדעת, יש להם חפצים יוקרתיים, הכול יוקרתי, אסור לגעת, אסור לזרוק. הם מחפשים מישהו שיסמן להם את הגבול אך לא תמיד הוא שם. הם לא רוצים פינוי שמקורו בעיקשות, חוסר סבלנות, או כעס. הם צריכים מפנה שילך איתם באש ובמים, יהיה בעל סובלנות והן בעל קשב רב. מפנה מקצועי, אחד כזה שיעצור את הליך העבודה כמה פעמים שיצטרך בכדי להעניק לאגרן את כל הביטחון שהוא אכן נמצא במקום טוב. מישהו רגיש אליו, מאמין בו, מישהו שיודע להיכנס לנעליו ללא כל בעיה ולפתור את הדבר הזה- האיסוף הבלתי נגמר. לדעת מה הוא באמת צריך- פינוי דירה  לאגרנים בתל אביב הוא לא  דבר פשוט, אומר שי שטיקגולד שמפנה מזה 20 שנה דירות של אגרנים. הוא מפנה בהיבט הפיזי  ומאידך, לא שוכח לציין את ההיבט הרגשי שהוא כלל בלתי נפרד מהפינוי.

כלים שלא כתובים בשום ספר- ביטחון


להקרין ביטחון, אומר המפנה המקצועי, שנים שאני אחראי על הליכים של פינוי דירה רגיל, או אפילו פינוי תכולת ירושה של אגרן. לכל פינוי דירות יש את הסיפור האחר. אי אפשר לזרוק שום דבר ומכאן גם השאלה , "מה אפשר להשאיר בצד"? יש זכות הפינוי ולא חובת הפינוי, הכול בעדינות, לכל דבר יש תועלת והסבר והעיקר שלא לפגוע ברגשות האגרן. לרוב, פינוי שאיננו כהלכה מביא איתו כישלון כי כאן יוותר האגרן על האדם ויבחר בחפץ. מפנה מקצועי יידע לדעת בנקודות הרגש, להיות קשוב. "כשאני בדירה אני לא מפנה אני שי שטיקגולד"  אומר המפנה וממשיך לחדד את המשמעות החשובה ביותר-  מה שנקרא להוביל את הפינוי נכון ועל פי הכללים הרגשיים. לתת לאגרן להוביל את הדברים, זה הבית שלו, אלו הם החפצים שלו, לא לשפוט אותו. אלו הם רק חלק מהדברים שראוי לציין טרום הפינוי. מישהו שמקשיב, עוצר מדי פעם, נותן לו להוביל, נותן לו להרגיש שהכול בשליטה.

מוכר לכם? עזרו לאדם האהוב עליכם למצוא את המקום הבטוח בחייו, היכנסו לאתר המובילים בפינוי וקראו בהרחבה אודות הבעיה והפתרון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה