יום שבת, 21 בנובמבר 2015

הקשר בין בעיות כלכליות לבין אגרנות או אספנות כפייתית

לקנות הכול מהכול, כמה שיותר, לא משנה כמה יעלה, משהו חייב להחליף את החסך הגדול הזה בלב. זה המצב ומה על הרצון?  שיהיה כאן משהו אחר, שמישהו ישים לזה סוף, שיהיה אפשר לחסוך ולו במעט. לא מעט אנשים סובלים מבעיה של קניות שאינן מועילות, הם מתגרשים, פוגעים באנשים אהובים והכול, הכול בשביל קנייה כזו או אחרת שלא ממש תורמת להם. אז לכם זה נראה שהם צריכים להפסיק ומאידך  למפנה המקצועי זה לא נדמה שזה מורכב מדי, הוא פשוט יודע שזה מורכב מדי. לפני שנתחיל, נסו לחשוב מה באמת תרצו ליצור? האנשים שאתם אוהבים לא יכולים להפסיק לקנות ומאידך, מה היה קורה לו היו מצליחים? כיצד היו מרגישים ואיך היו נראים חייכם וחייהם אחרי הכול? רוצים לגלות? לדעת מה יכול לעשות לכם פינוי דירה מקצועי? כל התשובות כאן ועכשיו.

אגרן כפייתי זה יקר לא?איכויות של מפנה


הקשר בין בעיות כלכליות לבין אגרנות או אספנות כפייתית, סמוך מאוד. פינוי אגרנות כפייתית או פינוי דירת עיזבון איננו שונה וכך גם פינוי דירת אספנות. אז למה דווקא את המובילים בפינוי? זה כי הם יודעים בדיוק מה צריך בשביל להפוך אתכם שבעי רצון. להגיע עד אליכם, לשתף אתכם בכל הליך הפינוי ובעיקר להעניק לכם ולאדם הסובל מהבעיה אלטרנטיביות שלא יפגעו בו. כאמור, מוטו של רגש קשור בעיקר ביכולת לדעת לקבל כל מה "שהוא" (האגרן) רוצה. לתת לו עצות עדינות, ללכת איתו  בפעם הראשונה .לעבור יחד איתו ליד החנות, אחר כך הוא ילך ברגל ויפסח על החנות ובסוף הוא ייכנס לחנות, ישים את הדברים על מסלול הרכישה ולא יקנה דבר. זה מה שאתם רוצים? זה יכול לקרות, הכול תלוי מי המפנה האמיתי שייקח את זה על עצמו ויוכיח לכם שגם בענייני פינוי אגרנות כפייתית קיים עניין של שיתוף מלא.  אז אולי תגידו שזה נשמע מוזר, מה הקשר בין מפנה דירות שעובד עבודת כפיים לבין מישהו שיכול להניע  אספן מלקנות עוד ועוד? לגמרי צודקים ומאידך, טועים בכל מה שקשור בשי שטיקגולד- מפנה המאמין כי לא החפץ, לא דרך הפינוי ולא השירות הם המנצחים את המשימה אלא הלב והנשמה.

לקבל את העצות הנכונות


כל כך הרבה עצות קיימות בפועל ומאידך, צריך לדעת איך להגיד, האם זה נאמר במינון הנכון? "אל תקנה את זה" , "תזרוק את זה" אלו לא מהמשפטים הנמנים בשירותיהם של המובילים בפינוי. את החופש של הפינוי הם משיגים עם  אמירות עדינות, עם שיתוף מלא, שקיפות פינוי ובעיקר יכולת להעביר את המסר של יתרונות הפינוי בצורה טובה. האגרן לא לוקה בשכלו , הוא מבין, הוא אפילו אינטליגנט ברוב המקרים- אז מה הוא בסך הכול צריך? כמה מובילים שידעו להניע ציוד טכני בצורה נכונה ובטוחה, השלכת פסולת על פי חוקים, חיטוי הבית אבל בעיקר, מישהו שייתן להם לנצח נכון על קצב הפינוי.

להשאיר את הפינוי מאחור , להפסיק לקנות, לשקם את חיי הנישואין, להרחיב את חלל הבית. חלום? מציאות? הכול תלוי במי אתם בוחרים.

היכנסו לאתר המובילים בפינוי  וברגעים הקרובים, משהו טוב יקרה לכם- אתם רק צריכים להאמין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה