יום שבת, 21 בנובמבר 2015

ככה החיים שלו נראים- חייו של אגרן כפייתי בישראל


מה בעצם מרגישים אגרנים כפייתיים? מה מרגישה המשפחה שלהם? מה קורה בעקבות בעיה של איסוף בלתי פוסק של חפצים? נחשפים ללא מעט מצבים ומקרים והדברים משפיעים כך או כך על אורח חיים רגיל. כיצד קשור מצב רוח או מצב רגשי לעניין של פינוי אגרנות כפייתית? איסוף דברים, עיתונים או כל השאר ואז נשאלת השאלה, איך זה קשור למצב רגשי עגום או ירוד? כשרואים כל כך הרבה קופסאות שימורים פתוחות מפוזרות לכל מקום או תיקנים, נמלים ואפילו זוחלים מסוכנים סביב הרגלים, מבינים שהמצב התברואתי הזה עצוב. האם הייתם רוצים שמישהו שאתם אוהבים יחיה בסביבה שכזו? או יותר נכון לשאול, האם לדעתכם מישהו יכול לשרוד שם לטווח הארוך? זה הזמן והמקום לספר לכם למה אתם צריכים להכיר את המובילים בפינוי מקרוב. מוכנים? אתם עומדים לגלות את כל סודות הפינוי תחת קורת גג אחת.

לדעת לפני כולם- למה הם אוספים כל כך הרבה?


ככה החיים שלו נראים- חייו של אגרן כפייתי בישראל עלולים להיות מסוכנים אם מישהו לא ישים לזה סוף. למה הם מוותרים ובמקום זה בוחרים בחפצים הדוממים? אתם חושבים שאתם יכולים לעשות את זה לבד? אם תשאלו את שי שטיקגולד, מייסד מומחה פינוי דירה, הוא יספר לכם שגם לאחר עשרים שנה, הוא מחפש כיצד לשדרג את שירותיו בכדי לסייע בידי האדם במצוקה. כולם יודעים, עשרות לקוחות שכבר השתמשו בשירותיו של שי מספרים על נאמנותו ללקוח ועל רצונו העז לשים  את האגרנות מאחור. זה לא יכול לקרות אלא אם בוחרים באדם הנכון שיעשה עבורכם פינוי דירת אגרנות ולא על פי כללי הספר. יש כלים של פינוי דירה , יש מי שמניע ויש גם, בחירה.

לשכוח את מה שהיה ולתפוס את העתיד בשתי ידיים


לא חומרי החיטוי, גם לא מרכיבי הניקיון,זה רק אמינות שירותי הפינוי, היכולת לבחור מפנה שיידע איזה אדם עומד מולו. לתת לו לבחור את הקצב, להיות אכפתי, רגיש- זו רק חלק מאותה הרשימה אותה מציבים המובילים בפינוי לעצמם לפני שהם מגיעים אליכם- כן אליכם, לעזור לכם להשאיר את האגרנות בצד.  ללא שיפוט יתר, ללא שאלות מיותרות ורק עם חזון אחד מול העיניים- להוציא אתכם מעבדות לחרות.

המובילים בפינוי הינו אתר שנבנה במיוחד לרווחתכם ולמען הצלתכם ובני משפחותיכם מאימת בעיית האגרנות. היכנסו לאתר, הרגישו חופשי להעיר הערות ואם אתם צריכים עזרה, נשמח גם לעזור.

האם כבר השארתם את הפרטים באתר? 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה