יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

שאלות ותשובות בנושא פינוי אגרנות כפייתית


מה זה אגרנות כפייתית? זה למעשה איסוף של הכול מהכול ללא שום הגבלה, האם צריך או לא צריך את זה? אין לכך גבול ואין לכך הפסקה. לאסוף הכול מהכול. המשפחה מודאגת? קשה לה לקבל את העובדה כי המצב כל כך קשה? אפשר להבין, אי אפשר להציל אדם מעצמו אלא אם מבינים את התרחיש או משאירים אותו למקצועיים בתחום. המובילים בפינוי יודעים מה לעשות והם כאן בכדי לענות לכם על לא מעט שאלות הקשורות בתרחיש שמקורו אגרנות כפייתית.

שאלה: מה עלול להיגרם כתוצאה מתופעה של אגרנות כפייתית?


יש כאן לא מעט שאלות ותשובות בנושא פינוי אגרנות כפייתית, למעשה, אחת מהן מדברת על תחלואות קשות המשאירות לא מעט פחד על כל מי שנמצא בסביבה. גרדת  קשה, אדמומיות, שיעול ועוד. 
מפנה מקצועי, שי שטיקגולד, הוגה רעיון פינו דירה מעיד שאי אפשר להתגבר על בעיה של אגרנות כפייתית לבד. אתר המובילים בפינוי מביא לא מעט תשובות באשר להתייחסות הן לדורש השירות והן לחפצים עצמם. זה לא פשוט לעשות פינוי דירה של אגרן לבד.שירותי פינוי תכולת ירושה או פינוי עיזבון  אגרן אינם מתאפשרים אם לא מבינים את מהות האימון- כאמור רגש שמשלב הרבה מעבר. לצד הטיפול הנפשי, סילוק החפצים וכל השאר, חשוב להשיג מפנה שיביא את סובלנותו לזירה ויעשה את זה קצת אחרת מכולם.

שאלה: מה יספקו שירותי פינוי בפועל?


 קודם כל אנשים טובים, חייכנים, הם ידעו לגשת אל האגרן ולהשיג בגישה הנכונה את מה שצריך. רק לאחר שיקבלו אישור, יעברו הלאה, אל הפינוי עצמו, מיון חפצים אך ורק באישור האגרן וכמובן ,רצון להשיג את העניין של פינוי נכון ובעיקר פינוי שמקורו ברגש. אין זריקת חפצים לפח, אלא השלכת פסולת מותרת לאתרים מורשים. חלק מהדברים עוברים לצדקה, חיטוי של הבית, ניקיון, שיפוץ וכל מה שיכול לעשות את עבודת הפינוי על פי כל שאר הכללים.

שאלה: המובילים עושים פינויים לא שגרתיים?


המובילים בפינוי עושים הכול מהכול, חלק מהפינויים אינם מוזכרים מפאת צניעות דורש השירות. צוות שעובד במשך 24 שעות ביממה. הליך של פינוי דירה רגיל ועד פינוי דירה בבאר שבע או פינוי דירה בכפר סבא. כאמור, הרעיון המרכזי הוא פינוי דירות על כל המורכבות שרק תהיה.


לאתר המובילים בפינוי כבר נכנסתם? כאן הזמן והמקום לחפש את האתר, להיכנס ולקרוא אודות פינוי מחסנים, פינוי ירושות וכל פינוי שיענה לכם על הצורך האישי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה