יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

איך מצילים את הנכס? פינוי תכולת ירושה של אגרן כפייתי


מגוון של מוצרי חשמל, עגלות ישנות המובילות את כל השאר, חפצים שלא יעלה על הדעת. תקליטים שבורים, אוספים מוזרים. לרוב, נכנסים וחושבים שהאדם הזה אספן, מהר מאוד מתגלה , כי מדובר במשהו אחר לגמרי. האספן רוצה שיחשבו שהוא רק אוסף, הוא? אוגר? מה פתאום. אז למה הוא עושה זאת? הוא לא רוצה שייקחו ממנו את האפשרות הזו להמשיך ולאגור "בשקט". כאשר הפכה הדירה לדירת ירושה, השתנו הכללים, למשפחה הכאובה ציפתה הפתעה לא נעימה. כאמור, לאחר שניסו להתגבר על קושי הפרידה , הגיע עוד מהלך, פציעה מחודשת של דירת ההורה האהוב שחי שנים על גבי שנים בצורה מסוימת מבלי שאף אחד יידע. מה ההבדל בין פינוי דירת ירושה לבין פינוי דירות אגרנים


מה עושים כשרוצים למכור את הנכס?


את הכאב הראשוני עוברים, אז מגיע עניין התבוננות פנימית על הנכס, אי אפשר למכור את זה ואף אחד לא ירבה את המחיר אלא אם בוחרים את האדם המתאים לפינוי. איך מצילים את הנכס? פינוי תכולת ירושה של אגרן כפייתי תדרוש מכם יותר ממה שחשבתם.  אי אפשר לנקות דירה שכזו לבד, החלום כמעט ונגוז  בשנייה, מה עושים? מתי מנקים ואיך אם בכלל? אין מעלית, קשה לפנות לבד, כל כך הרבה תהיות ודאגות שהנכס יקפא על שמריו ולא יימכר. את כל הדברים הללו יכול המפנה לפתור, אם רק יתנו לו צאנס.

הגיע הזמן למפנה המקצועי


המובילים בפינוי מביאים את ההוכחה  כי אפשר להתגבר על כל דבר,בין אם מדובר בפינוי רגיל לבין פינוי מחסן או אפילו פינוי גינה,  הבית עמוס בתיקנים, מטבח נגוע, ריח רע של מזון מעופש ועוד. למה לכם להתמודד עם זה? חולדות,  נמלים בכל מקום, ערימות של חול ומסביב התמונות מעידות שפעם היה שם בית.מומחה פינוי דירה יכול להשיב את זה, להסתיר מכם את הכאב, לחדש הכול כקדם. המטרה היא להעלות את ערך הבית ולמכור לכל המרבה במחיר. לעשות את הפינוי מבלי שאף אחד ירגיש, להשיג את הדבר כמה שיותר מהר מבלי להסתבך עם רשויות , השלכת פסולת במקום נכון, אין קנסות. אמינות על כל המשתמע מכך, המלצות עד אין סוף ומאידך זה לא מה שמביא את המפנה המקצועי אל המפה שלכם. הוא לא רוצה לפנות מהר, הוא רוצה לפנות יעיל. הכול תחת הבטחה בטוחה, זמן מוגדר מראש, אין הבטחות סרק, יש רק תשובות לכל השאלות והנה, הנכס עומד למכירה לכל המרבה במחיר.



שי שטיקגולד המקים המיתולוגי הראשון של המונח "פינוי דירה" הוא למעשה התשובה עבורכם. בדיקת המקום, אחריות מלאה על כל הליך , הצעת מחיר הגונה וכמובן, התחייבות בכתב כאן ועכשיו. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה