יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

להציל חיים באמצעות פינוי דירה שמקורו אגרנות כפייתית


אני מכיר את האגרנים הכפייתיים, לכל אחד ייעוד משלו.  אני שי שטיקגולד מקים ומייסד הרעיון של פינוי דירה לרבות אגרנות כפייתית בישראל מביא את כל הסיפורים שהובילו ללא מעט מקורות פינוי מוצלחים. האתר שלי רווי סיפורי פינוי שבסופם כולם ככולם ראו את האור ואת השבת החיים למסלולם. הפינוי מפתיע אותי בכל מקום, לצד החיים הרגילים, פינוי דירה הינו שירות שהולך איתי לכל מקום. פינויים שמקורם אגרנות כפייתית הינם פינוי דירות שאי אפשר לבצע אלא בזכות סובלנות ואמפתיה. אז איך אני עושה את זה? איך הצוות שלי משנס מותניים בכל פעם מחדש ומסמן את המטרה להצלחה?

רק על עצמי לספר לא ידעתי


כל פינוי מביא סודיות מוחלטת, גם אם מדברים כאן על גילוי לב, הכול ברשות, בחסד גדול ורצון לעזור. אם נדמה לכם כי אגרנות כפייתית זה דבר פשוט שהרי שגיתם. לכאורה, זה נראה יותר פשוט למפנה המקצועי ומאידך, לא כך הם הדברים. המפנה המקצועי אוסף את עצמו בכל פעם מחדש ורגישותו אינה משתנה להיפך, בכל פעם רק מתעצמת ובפרט כשהוא רואה מקרים קשים. להציל חיים באמצעות פינוי דירה שמקורו אגרנות כפייתית, זה להבין את הדברים מבפנים. מפנה מקצועי מחייך , הוא נראה נינוח, אבל גם הוא לוקח ללב כאשר מדובר בפינויים מרגשים במיוחד. 20 שנה לעבוד בתחום של פינוי דירה , פינוי דירה חינם או אפילו פינוי דירה ירושה, לא כזה משנה, כי כל פינוי מביא את הסיפור שלו, לצד המטרות, יש כלים שלא כתובים בשום ספר, יש הפתעות לא מעטות בחיים, מאמרי האתר ובפרט הסיפורים המצוינים באתר אינם מביאים שמות, אלא סיפורים של אנשים, של חיים שלמים.

לשמוע את הסיפורים מקרוב

בן זוגו של א' חי תחת איום אגרנות כפייתית, הגברת היקרה שגרה למטה אוהבת לאסוף כמה שיותר תקליטים ישנים ואימא של החבר ההוא, נוהגת לצאת ולאסוף דברים מפחי האשפה בלילה. סיפורים כאלה ואחרים יעלו בפניכם באתר המובילים בפינוי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר , לקרוא מקרוב, להרגיש את הכאב ובעיקר להבין שיש גם סוף טוב. אתר המובילים בפינוי הושקע במאמץ רב בכדי לחבק את כל האגרנים בישראל ולהעניק את השירותים הטובים ביותר. כי פינוי עושים מהלב או שלא עושים בכלל. 






נכנסתם? המובילים בפינוי מצפים בחום לביקורכם. האתר יעניק לכם מפת דרכים ותיעודים חיים של אגרנים ומשפחותיהם, כך אולי תוכלו להתמודד ואף לנצח את הבעיה- להשיב את החיים לקדמותם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה