יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

פינוי דירת אספנית בשמים ברעננה


המון מצבים של אספנות מתקיימים בעולמנו, למעשה יש כל מיני דברים שאגרנים אוספים, זה קשור באיסוף של בגדים, קנייה בלתי פוסקת של תיקים ובין היתר, גם איסוף של בשמים. יש אנשים שאוספים את כל האיסופים הללו יחד ומוותרים על מרחב מחייה. אנשים שבשבילם האיסוף של הבשמים, הבגדים החדשים שעדיין לא עברו שימוש, הם גולת הכותרת. בני המשפחה צריכים עזרה ומתקשים להשיג אותה, אין להם מושג מאיפה להתחיל. הם חושבים שהם מכירים את האגרנים ומגלים שהדרך ארוכה. הם רוצים שיום אחד מישהו שהם אוהבים יפסיק לאסוף הכול מהכול ויפצח בחיים אחרים. כיצד ניתן לעזור להם?


המפנה הזה יודע מה הוא עושה


מפנים מקצועיים, חיוך, מטרה אל מול העיניים , פינוי דירת אספנית בשמים ברעננה מיועדת בכדי להציל את האדם האהוב ומכאן שצריך לעשות את המאמץ הנדרש. יש לא מעט מפנים בשוק הפתוח ומאידך, המובילים בפינוי מתרגשים אך ורק מהדברים החשובים, הם מתרגשים כמוכם מאנשים שהם אוהבים. הסכם מסודר, אין שום הסתרה, הכול גלוי, שיתוף פעולה אל מול האדם שצריך את העזרה. עוד רגע והבעיה תיוותר לה מאחור. שינוע ממקום למקום, מיון חפצים והדגשה של האותיות הקטנות כגדולות. כאמור, אמינות- זה שם המשחק. אנשים המעניקים את המילה כתובה ומעניקים אותה גם בעל פה.

מה מציעים המובילים בפינוי?


הם מגיעים בזמן שכתוב מראש, אין איחורים ויש בעיקר חיוכים, מלאכת הפינוי כמעט והחלה, שקיות מותאמות לאיסוף, מיון קפדני ושיתוף פעולה מלא עם האגרן. צעד אחר צעד, סילוק אשפה מותרת בלבד לאתרי אשפה מורשים על פי חוק. עוברים חדר אחר חדר, בודקים מה יימסר לתרומה , מה למכירה ומה לפח האשפה. חשוב לציין, לאגרן קשה ביותר לוותר על מה שהוא אוהב ומה שנחשב עבורו יקר ערך ומכאן, שיש לתת על כך את תשומת הלב.


האם גם אתם מכירים מישהו שמחפש מישהו אחר שאפשר לסמוך עליו? צוות המובילים בפינוי ובראשם שי שטיקגולד יעניקו לכם פינוי דירה או פינוי דירת אגרנות שמקורו אמינות לשמה. לא מאמינים? היכנסו לאתר שלנו וקראו אודות כל סוגי הפינוי הקיימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה