יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

כיצד עוזרים להורים להגיד שלום לאספנות? פינוי דירה בתל אביב



חפצים, יש אנשים שלא יכולים להיפרד מהם, הם קונים ללא סוף ומאידך, לא נפטרים מהדברים הישנים, זה דורש לא פעם רכישה של אחסון נוסף או  הגדלת מיקום לטובת כל החפצים האחרים. יש מצבים בחיים בהם מתקיים עניין של עייפות החומר, אצל אנשים מסוימים האספנות היא סוג של "תירוץ" מדוע רצוי להמשיך ולשמור על הקיים ואף להוסיף. נעליים, תקליטים, ספרים, מכשירי חשמל, תיקים, משקפי שמש, איפור, בשמים , כלי פלסטיק, אוכל מעלה  עובש ועוד. המון דברים שקרויים על פי רוב "איסוף" מפאת הבושה להתמודד עם עניין של אגרנות כפייתית. זה מעיב על החיים ואילו הילדים המתבגרים או החיים בבית מתקשים להמשיך כך. מה עושים?

לקבל את כל התשובות במקום הנכון


הילדים שלהם רוצים לעשות לזה סוף, הם חוזרים ושואלים כיצד עוזרים להורים להגיד שלום לאספנות כפייתית? פינוי דירה בתל אביב זו התשובה עבורם. מי אחראי על מי? הילדים על ההורים או ההורים על הילדים? איך אפשר לבקר הורים בכלל? אלו השאלות העולות להן בראש ואז הם מבינים חד משמעית, מישהו צריך לעשות להם פינוי דירה בבני ברק, או לבצע פינוי דירות אגרנים. הילדים לא יכולים יותר, הם לא מביאים חברים, מכרים וכל השאר ומה בסך הכול הם רוצים? לא להתבייש בהורים? מדוע צוות פינוי דירה או המובילים בפינוי יכולים לתת את המענה הטוב ביותר? שי שטיקגולד הוא מאותם האנשים שאפשר לסמוך עליהם, הוא מבין את  זה, חי את זה ומכיר את זה בשל כך. הוא נאמן, עושה הכול באהבה וכך גם צוות המובילים המגיעים  איתו כחלק בלתי נפרד. מה בסך הכול מחפשים הילדים אם לא להביא לשם מישהו שישכנע את ההורים "מה שאתם עושים לא תקין".  אך אומרים את זה? זה לא מה אומרים, זה בהחלט איך ולשי שטיקגולד יש את היכולות להשתמש במילים הנכונות.

להצליח לייצר את השינוי 


ההורים מסכימים , הם נותנים למובילים להיכנס למקום , לבחון כל מקום ומקום ,זה החזון, זה למעשה הרגע  המאושר שאפשר לעבור מהסכם לתחילת פינוי. חלק מהדברים נתרמים, חלק נזרקים וחלק נשמרים, הכול בהסכמה. סוף דבר? רגש גדול, שמחה, יציאה מפינוי לחירות במלוא מובן המילה.



צריכים עזרה? אין לכם למי לפנות? הגעתם למקום הנכון, המובילים בפינוי מזמינים אתכם לקרוא בהרחבה ואף להזמין את שירותי הפינוי המתקדמים ביותר והכול תחת קורת גג אחת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה